פרשת ההתעללות בקטינים דרך משחק המחשב באינטרנט – פרטים חדשים ומזעזעים, בקשה למעצר עד תום ההליכים וכתב אישום חמור נגד בן 17 מאשקלון

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית משפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום כנגד הנאשם, בן 17, תושב אשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות מין, סחיטה באיומים, התעללות בחסר ישע כלפי אדם עם צרכים מיוחדים, וכן עבירות של קבלת דבר במרמה, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וניסיון לגניבה בידי מורשה כלפי קטין בן 12 ואמו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם הכיר את המתלוננים, קטין בן 12 ובגיר עם צרכים מיוחדים בן 22, דרך המשחק המקוון "פורטנייט".

הנאשם קיבל מהמתלונן הבגיר את "המשתמש" שלו במשחק וכאשר המתלונן ביקש להחזירו, איים עליו הנאשם ודרש ממנו לפגוע בעצמו בדרכים שונות, לרבות בקשה לפצוע את עצמו, לצלם את גופו, ועוד, זאת על מנת לקבל את "המשתמש" בחזרה.

עקב חששו מהנאשם, פצע המתלונן את עצמו באמצעות סכין, צילם את עצמו ושלח את התיעוד לנאשם.

בנוסף לכך, ניהל הנאשם ערוץ באתר "יוטיוב" בשם BIGGIE BO , בו הציע למכירה "משתמשים" ב"פורטנייט" והזמין את הצופים של הערוץ לפנות אליו באמצעות "וואטסאפ".

יצר קשר דרך המשחק והתעלל בקטינים – ההורים ממשיכים לתת לילדיהם גישה לאינטרנט ללא פיקוח מצידם. צילום: פיקסבי

קטין בן ה-12 נחשף לערוץ בעקבות המשחק מול הנאשם ב"פורטנייט", יצר עמו קשר באמצעות ה"וואטסאפ" וביקש לרכוש "משתמש". הנאשם הבטיח להעביר לו "משתמש" בתמורה ל-300 ₪, אך בדרך של מרמה גרם לקטין להעביר לו קוד למשיכה של 2,000 ₪ ואת פרטי חשבון של אמו.

הנאשם הצליח למשוך 2,000 ₪ מחשבונה של אמו של הקטין וניסה למשוך 48,000 ₪ נוספים, אך בשל פעולתה של האם, שיצרה קשר עם הבנק וביטלה את ההעברה- לא הצליח לעשות כן.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן