איזה מלונות מומלצים באילת?

קרדיט תמונה FREEPIK

איזה מלונות מומלצים באילת?

הקיץ כבר כאן וזה בדיוק הזמן לתכנן את החופשה הבאה שלכם. בין אם אתם מתכננים חופשה משפחתית ובין אם מתחשק לכם להזמין חופשה במלון רומנטי המתאים לזוגות, כדאי שתגלו איזה מלונות מומלצים באילת ומה הופך אותם לכאלה.

מלון המלך שלמה אילת

מלון זה מתאים מאוד למשפחות וגם לזוגות. יש בו מגלשות מים, אטרקציות אקסטרים והפעלות שונות המתאימות לילדים וגם ספא וג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה ועוד.

בית מלון אגמים בעיר אילת

המלון זכה לדירוג של 4 כוכבים בין היתר בשל האוכל המשובח שיש בו והעיצוב המרשים המאופיין בערסלים ופינות חמד בהם ניתן לרבוץ בזמן החופשה. במלון יש חדר כושר אשר אליו ניתן להיכנס החל מגיל 18 וגם סאונה יבשה ורטובה וספא עם טיפולי גוף, בריאות ויופי.

בית מלון ים סוף באילת

המלון ידוע במתחם הבריכות הגדול שלו והוא מתאים מאוד למשפחות, בין היתר בשל הקירבה שלו לשלל אטרקציות בעיר וזה כולל את המצפה התת ימי המפורסם של אילת.

בית מלון רויאל ביץ' בעיר אילת

אי אפשר לדבר על מלונות מומלצים באילת מבלי להזכיר את אחד מהמלונות היפים והנחשבים שיש לעיר הדרומית להציע.

אנחנו כמובן מדברים על בית מלון רויאל ביץ' אילת אשר בו יש בין היתר: ספא יוקרתי, אולמות כנסים ואירועים, טרקלין מעוצב, חמאם טורקי, סאונה וגם ג'קוזי, חדר כושר וכמובן מתחם בריכות מפנק.

אומנם המחירים במלון זה אינם זולים אך החוויה היא ללא ספק מיוחדת ולכן רבים בוחרים להתפנק בחופשה מושלמת באחד מחדרי המלון המרווחים.

חופשת הכל כלול במלון לגונה

כל מי שכבר יצא לו להזמין חופשת הכל כלול, יודע כי מדובר בחוויה אחרת אשר משדרגת את החופשה בכמה רמות.

מלון לגונה הוא ללא ספק המקום המושלם בעבור חופשה עם המשפחה והילדים מאחר ופרט לארוחות שהמלון מציע, ניתן להינות גם מקרטיבים וגלידות, אלכוהול ושתייה חמה – ללא כל הגבלה.

שווה לעקוב אחרי המבצעים במלון זה מאחר ולא פעם נוכל למצוא לילה שלישי בחצי מחיר ודילים נוספים.

מלון רויאל גארדן היוקרתי

אוהבים בריכות שחייה עם מתקנים של פארק מים? תוכלו למצוא זאת במלון רויאל גארדן אילת. במלון אשר זכה לדירוג של 5 כוכבים ממשרד התיירות הישראלי, תוכלו למצוא מסעדות מעולות עם אוכל משובח, בריכה אשר מעוצבת כחוף ים אמיתי וגם מועדון ילדודס.

מלונות מומלצים באילת פרמטרים חשובים לבחירה:

בבואכם לבחור מלון מומלץ באילת, אנו ממליצים לבדוק היטב את המחיר של המלון, את המתקנים שקיימים בו, לרבות חדר כושר, ספא, בריכות שחייה, ג'קוזי וכדומה וגם את איכות האוכל.

חשוב לבדוק גם את איכות השירות של צוות המלון, רמת הניקיון וגם את הניראות של החדרים השונים ואת האבזור הקיים בכל חדר. בנוסף, כדאי לבדוק היטב את זמני ההגעה אל המלון וזמני העזיבה מאחר והדבר משתנה בין מלון אחד לאחר.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן