ילדי אשקלון בעד ספורט- נגד האלימות | כל הפרטים

במסגרת טורניר כדורסל חגיגי שהתקיים השבוע באשקלון לילדיי המרכזים הקהילתיים בורטון, כצנלסון וברנע הלוקחים חלק במסגרת ארגון החלוץ- חינוך דרך ספורט מבית דרור ישראל למדו ילדי אשקלון על החשיבות של ערכים בספורט, הגינות ומניעת אלימות.

את היום הקהילתי המיוחד החלו החניכים יחד עם הוריהם בצפייה משותפת בסרטון על אלימות במגרש הכדורסל והצהירו: ״אצלנו זה לא יקרה״ בשל כל חתמו הילדים על אמנה: "אצלנו במגרש אין אלימות – כאן משחקים בכיף בלבד".

לאחר מכן התקיים הטורניר ובו הקפידו הילדים על האמרה באמנה. ״בכל פעם שמישהו נפל, חברים מהקבוצה השניה הרימו אותו, דאגו לו, שחקן ניגש לשופט והודיע לו שהוא עשה דאבל והכדור צריך לעבור לקבוצה השניה״, סיפר רכז האזור בארגון החלוץ שגיא יצחקי, ״בסיום החלטנו להעניק לכולם מדליות בלי קשר לתוצאות המשחק כי באמת שכולם אלופים- בהגינות, חברות וערכים טובים!״ סיכם.

צילום: החלוץ חינוך דרך ספורט

בארגון החלוץ – חינוך דרך ספורט שמים דגש על ערכים של הגינות וספורטיביות, האירוע המוצלח הינו תוצר של עמל צוות המאמנים לאורך שנה שלמה מה שהוביל את הילדים לשיפור הן בהיבט המקצועי והם בהיבט הערכי.

האירוע תקיים כחלק משיתוף הפעולה הפורה בין החלוץ- חינוך דרך ספורט למרכזים הקהילתיים באשקלון ומרכז קהילתי כצנלסון, שאירח את הטורניר.

המאמן אבי אביסרור ציין: "היה נפלא, כיף גדול לראות את ההתקדמות של הילדים לאורך השנה ולראות דור ערכי וספורטיבי כל כך ושביעות רצון גבוהה גם בקרב ההורים וגם בקרב הילדים".

אליהו חיון מאמן נוסף שהשתתף בטורניר סיכם: "התרגשתי לראות כמה הילדים השתפרו בכל המישורים, כיף ומחמם את הלב לראות את השיפור ביכולות המשחק לצד שמירה על אווירה הוגנת".

זהבית גבאי מהמרכז הקהילתי כצנלסון סיכמה את האירוע ואמרה: "אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם ארגון החלוץ, יישר כח גדול לצוותים, למאמנים וכמובן לילדים, כולנו יחד נהנים מההשקעה המשתלמת הזו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן