בזכות פמי פרימיום – הטכנולוגיות הרפואיות הטובות ביותר אצלכם בבית

פמי פרימיום שירותים רפואיים מתקדמים

הקורונה שינתה את החשיבה ומאז אנחנו רוצים שהכל יגיע אלינו הביתה. כן, גם רופא. פמי פרימיום יודעת לספק את טכנולוגיות הבריאות המובילות בעולם עד אלינו הביתה בצורה פשוטה ובלחיצת כפתור.

פמי פרימיום מגיעה עד בית הלקוח עם מגוון שירותים רפואיים ברמה גבוהה תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בשוק.

הקורונה אולי מאחורינו אך מהפכת המעבר לחיים בבית נשארת כאן. האון ליין נכנס לעוד ועוד סיגמנטים – הזמנות אוכל, ניהול חשבון בנק ועוד. הכל זמין, קל ונוח ומתבצע בלחיצת כפתור ותוך כמה דק'.

היום, פמי היא החברה ששולטת בתחום הטל-מדיסין ומציינת 30 שנות ידע וטכנולגיה רפואית. החדשנות בפמי לא פוסקת וגם תקופת הקורונה היוותה זרז לכניסת הטל-מדיסין לחיינו והפיכתו למוצר נגיש ונוח עבור רבים.

פמי פרימיום מאפשרת לפגוש רופא – בבית

בעוד שתחום משלוחי המזון והאוכל הביתה שובר שיאים חדשים, דומה שתחום הרפואה עדיין בתחילתו. בתקופת הקורונה, רבים חששו לצאת לפגוש רופאים ולהגיע למרפאה בה עלולים לפגוש מאומתים או חולים אחרים. לכן, החל מירוץ טכנולוגי למצוא פתרונות לשמור על קשר טוב ויציב בין חולה לרופאו. קשר שלא מחייב כלל יציאה מהבית מבלי לרדת באיכות הטיפול.

היום, לא פחות מ90% מהמפגשים הרפואיים יכולים להתבצע בבית. החולה יושב בביתו, בשיא הנינוחות שלו, ופוגש את הרופא שלו. הכל בצורה מקוונת, קלה ומהירה. על מנת שזה יתאפשר יש להכיר את Ummanu, מערכת הטל-מדיסין. המערכת מאפשרת את אותו קשר בין רופא לחולה ובנוסף היא חוסכת זמן וכסף באופן משמעותי. דבר זה קיבל גושפנקא בזכות מיליוני הלקוחות והמרכזים הרפואיים שהטמיעו את המערכת ועושים בה שימוש.

 

פמי פרימיום מציגה חדשנות בתחום הטל-מדיסין

מערכת הטל-מדיסין Ummanu הקיימת בשוק כבר למעלה מעשור. בזמן זה הצליחה המערכת לבסס את עצמה כטובה מסוגה בעולם. אחד מיתרונותיה הבולטים של Ummanu הם יכולות ה – AI שלה הכוללים חיבור לסנסורים שמשפרים את פעילותה. כך, המערכת יכולה לפעול בצורה שוטפת וללא מגע יד אדם בתהליך. נוחותה מאפשרת תפעול קל לשני הצדדים – המטפל והמטופל כאחד.

אולם, Ummanu לא מסייעת רק בשיחות בין רופא וחולה אלא יודעת לתת הרבה יותר מכך. המערכת מעניקה שירותים רפואיים אונליין גם בנושאים כמו רפואה דחופה, רפואה ראשונית ואף רפואת מומחים.
Ummanu כוללת גם מערכת תורים ממוחשבת הכוללת את ניהול מערך התורים לחולים. יכולת ייחודית זו חוסכת את הביורוקרטיה המעיקה עבור הרופאים של ניהול התורים.
כך, כשמטופל מעוניין במפגש עם רופאו הוא פונה למערכת ונרשם. עד שהרופא יגיב, יחכה המטופל לתורו בחדר המתנה וירטואלי. כשהרופא יתפנה לאותו מטופל, יקבל המטופל הודעה על כך יחד עם הרופא ושניהם יוכלו לפתוח בשיחה.

בסיום הפגישה, כל תוכנה יהיה זמין למטופל, אונליין, יחד עם כל המרשמים, ההפניות שקיבל מהרופא במהלך המפגש. יתרון נוסף למערכת ה – Ummanu הוא בכך שהיא מתעדכנת יום-יום בפיצ'רים חדשים. עדכונים אלה משפרים את המערכת ומוסיפים לה את הטכנולוגיות המובילות בתחום ה – AI שאף מאפשרים חיבור מהבית לסנסורים.

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית פמי פרימיום

אין הרבה חברות בישראל שניסיונן בתחום עיסוקן חוצה 30 שנה. אך זה בדיוק משך הזמן שפמי פרימיום פועלת בתחום הטכנולוגיה הרפואית.

ניסיונה הרב והידע שהיא מעניקה ללקוחותיה הוא עצום ומתפרש על פני שורת נושאים. לאורך השנים בהן פועלת פמי פרימיום בשלל הפרוייקטים אותן הובילה היא צברה את הניסיון שמעמיד אותה בחזית הטכנולוגיה בישראל.
ניסיונה של פמי פרימיום לא מצטמצם רק לשוק הפרטי. פמי פועלת גם מול המגזר העסקי והציבורי שנהנים מיכולותיה ומניסיונה. פורטפוליו הלקוחות שלה כולל משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, קופות החולים, חברות ביטוח ועוד. העבודה מול לקוחות ענק שכאלה מחייבת מקצועיות חסרת פשרות. לכן, משקיעה פמי באיתור והכשרה של אנשי צוות רפואי ופרא-רפאי שיעבדו בשמה מול לקוחותיה.

כך, מחזיקה פמי מאגר עצום של אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה לטובתם של לקוחותיה. הלקוחות של פמי פרימיום נהנים מגישה לרופאים מומחים, פסיכולוגים, אחיות, תזונאים ואפילו מאמני כושר.
בנוסף, נהנים לקוחותיה של פמי גם מגישה לאנשי מקצוע בתחום התפתחות הילד, שירותי שיקום ומיצוי זכויות.

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית פמי פרימיום ומי שמובילה את החדשנות הרפואית בחברה אומרת כי הישראלים השתנו. "אם בעבר הישראלים היו מוכנים לנסוע זמן רב למרפאות בערים אחרות או להמתין במרפאה הרי שזה נגמר". "כאומת סטארט אפ, הישראלים ערים לפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בעולם ומצפים שהשינוי יגיע גם אליהם – הביתה. כך, הציפיה היא לפגוש את הרופא ולדבר איתו מבלי להיכנס לרכב, לנסוע, להמתין ולבזבז שעות. כך, אנחנו חוסכים זמן רב מבלי לשנות את היום-יום שלנו ועדיין פוגשים את הרופא ומקבלים את הטיפול לו אנו זקוקים."

"הפיתוחים הללו לא חדשים", אומרת אטל מולכו. "עוד לפני תקופת הקורונה הרפואה הלכה לכיוון של זמינות גבוהה יחד עם נוחות עבור המטופל". הקורונה חידדה עד כמה חשוב טיפולו של הפרט בתוך הקהילה שלו. מומחים רבים מסכימים עם דעתה של אטל מולכו בכך שהטיפולים היום חייבים להתנהל בסביבתו הקרובה של המטופל, אפילו בביתו. יחד עם זאת, על מנת להצליח בכך נדרשת השקעת הון רבה לפיתוח טכנולוגי ובניית מודלים עכשוויים.

 

בזכות פמי פרימיום מיטב הטכנולוגיות הרפואיות אצלכם בבית

המושג "חדשנות" כבר נכנס לכל תחום – הוראה, כלכלה, שיווק, ספורט ועוד. החדשנות קיימת גם ברפואה, שם פועלים כל העת לחבר בין עקרונות הרפואה לטכנולוגיה המתפתחת ללא הרף.
פמי פרימיום פועלת כבר שנים רבות בעולמות הטכנולוגיה הרפואית. החברה מבינה שעליה להיות עם היד על הדופק ולהעניק ללקוחותיה, כל העת, את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. זאת, יחד עם רמת השירות הגבוהה אליה הורגלו ולכן היא פועלת להתחדש כל העת.
דוגמא טובה שממחישה את חדשנותה של פמי הוא שירות שהשיקה בנושא בעיות עור. בין שלל יחידותיה של פמי יש יחידה שמעניקה ייעוץ אונליין בנושאי עור. ייחודיותו של שירות זה נעוצה בכך שהוא משלב את טכנולוגיית ה – AI.

בשירות זה, המטופל שולח למערכת את צילומי האזור אותו הוא מבקש לבחון. המערכת של פמי יודעת לפענח מהתצלום את סוג הנגע ויכולה להעביר לרופא, במהירות, המלצה על סוג הנגע המאובחן. כך, משך הזמן בין פניית המטופל לרופא ועד קבלת תשובה מוסמכת ממנו מתקצר במהירות.
דוגמא זו, אחת מיני רבות היא חזונה של אטל מולכו לפמי פרימיום. חזון שבו אין צורך בהגעה פיזית למרפאה לטובת אבחון כזה או אחר. הכל אפשר לעשות, מהבית, בנוחות ובקלות ומבלי לרדת באיכות התשובה הרפואית.

"היום כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל לקבל טיפול רפואי איכותי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו את זה" אומרת אטל מולכו. "אין ספק שהקורונה האיצה את הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום וגרמה לעוד ועוד אנשים לראות את היתרונות הטמונים בכך. הסגרים הרבים שעברנו יחד עם הצורך לדבר עם רופא גרמו לכך שהיצע הפתרונות גדל והטכנולוגיות השתכללו. אנו רואים שאנשים רבים מכל הגילאים החלו להשתמש בפתרונות אלה לנוחיותם וזה מחלחל לציבור." חברת פמי, מצידה, שואפת להשתפר ולהעניק ללקוחותיה את הטכנולוגיה הרפואית המובילה בישראל.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן