מקומם: רשלנות – תושב מזרח ירושלים תבע את עיריית אשקלון בלמעלה מ 170000 ש"ח והצליח להוציא פשרה

רשלנות העירייה בטיפול בתשתיות לפני כשלוש שנים הביאה תושבים רבים לגלות שרכביהם ובתיהם הוצפו, בעיקר באזור רחוב הנמר והמרינה באשקלון.

בעייריה ניסו בזמנו להסיט את השיח הציבורי ולטעון כי מדובר היה ב"שבר ענן" או "כמות גשמים חריגה" אולם התושבים כמובן לא קנו את התירוץ, והאשימו את העירייה במחדל שהביא להם נזקים כספיים רבים.

חלק מהתושבים הגישו תביעות נגד עיריית אשקלון בגין הנזקים, וגם כשהעירייה הביאה מכונה שאמורה לשאוב את מי הגשמים על מנת למנוע את ההצפות, מסתבר שהיא לא דאגה שעובדי עירייה כלשהם יעברו הכשרה ויידעו איך להפעיל את המכונה.

 

מסתבר שבאותו הערב, ביקש באשקלון "צעיר" ממזרח ירושלים שחנה את רכבו ברחוב הנמר, ולאחר שגילה כי רכבו נהרס, החליט לתבוע את העירייה בגין הנזקים שנגרמו לו לטענתו בסך של למעלה מ 170000 ש"ח.

לאחר דין ודברים בינו לבין העירייה, בתחילת החודש הושג סיכום בין הצדדים ופשרה שמוציאה את ידו על העליונה, על חשבון כספי משלמי המיסים האשקלונים והעירייה תפצה אותו בסכום הנקוב בפשרה.

מחסומי הגשם שהציבה עיריית אשקלון בחורף, תוך זמן קצר הבינו שזה לא עובד והתחילו לטפל בתשתיות. צילום ארכיון: דוברות עיריית אשקלון

בחלוף הזמן ומשהבינו בעירייה שלא ניתן יותר להמציא שברי ענן או סיבות אחרות, החליטו לטפל בתשתיות והשנה ב"ה כבר לא נרשמו הצפות ברחוב הנמר או אירועים חריגים אחרים ברחבי העיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן