"נסיון החיסול" שהשתבש

 

"הצעירה" בת ה- 73 טענה – הגרוש שלי ניצול השואה בן ה-87 ניסה לחסל אותי באמצעות סיר של מכסה שזרק עליי מהדירה בקומה הרביעית. לאחר שקיבלה צו הגנה ערער עורך דינו של האיש שרון קולסקי על ההחלטה והצדדים הגיעו להסכם.

 

ישנם סיפורים שנשמעים כל כך הזויים, שנדמה שאפילו בעל הדמיון פורה ביותר היה מתקשה להמציא, אך כמאמר הפתגם המפורסם – לעיתים המציאות עולה על כל דמיון.

לפני מספר חודשים הגיעו בני הזוג תושבי האזור, להסכם על פרידה ופירוק שיתוף. האישה בת ה-73 והגבר כאמור ניצול שואה בן 87 היו נשואים למעלה מ-40 שנה ולאחר שיחסיהם עלו על שרטון החליטו לפרק את החבילה. הם ערכו הסכם גירושין ובמסגרתו תימכר דירתם המשותפת והם ייפרדו. אלא שבדיון לאישור ההסכם חלה תפנית בעלילה, האישה החליטה שהיא מתנגדת להסכם והיא רוצה להישאר לגור בדירה, ושהגבר יעזוב אותה בתמורה לפיצוי כספי. באותו שלב התנגד עורך דינו שרון קולסקי הגיש תביעת גירושין חדשה שהתקבלה בבית הדין הרבני.

כמה חודשים לאחר מכן, בדיון שהתקיים בבית הדין הרבני הצדדים חתמו על ההסכם שאושר באותו היום.

ימים לאחר מכן מקבל לתדהמתו עורך הדין שיחת טלפון מהלקוח. "שרון, הגברת טוענת כי זרקתי עליה מכסה של סיר מהקומה הרביעית", למרות שנותיו הרבות בתחום נשאר עורך הדין המום, שהרי מדובר במבוגר בן 87, ניצול שואה , שמתקשה ללכת גם בעזרת הליכון. רק יום למחרת הגישה האישה נגדו צו הגנה, ונערך דיון בבית המשפט באשקלון. לאחר מספר ימים התקיים דיון בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד, בסיום הדיון קבעה השופטת, כי האיש יורחק מהדירה למשך שלושה חודשים על לא עוול בכפו לעמדתו !

עורך הדין שרון קולסקי, מיהר לבקש עיכוב ביצוע והחליט לערער לבית המשפט המחוזי. בבקשתו הצליח עורך הדין לשכנע את בית המשפט שיש מקום לקבל את הערעור..

לפני שהתיק חזר,לדיון בבית המשפט לענייני משפחה באשדוד, הצדדים הגיעו להסכם לפיו האישה תישאר לגור בבית למשך מספר חודשים ותשלם לאיש שכר דירה בתמורה לעזיבתו את הדירה והצו ימחק.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן