התקנת מאוורר תקרה לפרגולה

צילום:freepik

מלבד לנוכחותם של מאווררי תקרה בתוך הבתים שלנו אשר מהווים הנאה ותחושה רעננה בעת בה הם פועלים חשוב לדבר על נושא בתחום שהוא לא פחות חשוב והוא מאווררים המותאמים לפרגולה ומרפסות בבתים. אצל רובנו קיימת ההנאה לשבת בחוץ בעונת הקיץ, לשאוף אוויר צח, לנוח או לאכול ארוחת ערב בפרגולה. ברובם אצל ימי הקיץ קיימת בעיה של חום כבד עקב היעדרות קירור בעזרת מזגן ואין דרך נוחה לקרר את מתחם הפרגולה או המפרסת. ראוי לציין בעקבות סיבה זו נוטים אנשים לבחור בהתקנת מאוורר תקרה לפרגולה. מאוורר תקרה מעניק ומספק משב רוח מצנן את הטמפרטורה וזה נחוץ במיוחד בשעות הערב בזמן כשהאוויר עומד. ניתן לקבוע ללא ספק כי הפתרון האידיאלי הינו מאוורר תקרה למרפסת או לפרגולה. לכן, במהלך מאמר זה ישנם את מספר הפרמטרים המרכזיים אשר יעזרו לכם להגיע להחלטה נבונה ומשכילה בעת בה אתם מעוניינים לרכוש מאוורר תקרה לפרגולה או למרפסת שלכם.

יתרונות מרכזיים בהתקנת מאוורר בפרגולה

  1. הורדת טמפרטורה – משב רוח יכול להוריד את הטמפרטורה עד כ-10 מעלות. לדוגמה ניקח מאוורר תקרה לפרגולה עם ביצועי מנוע חזקים בשילובו של קוטר להבים גדול יכול למעשה לקרר פרגולה שגודלה עד כ-30 מ"ר ואם המתחם הינו גדול יותר ניתן להתקין מספר מאווררים באזורים שונים על מנת לכסות את כל השטח הרצוי.
  2. נגד מזיקים – מאוורר תקרה חיצוני עוזר המון בהרחקת חרקים מעופפים כמו זבובים ויתושים. ניתן לציין כי יתושים אינם אוהבים רוח והינם יעדיפו לחפש מקום אחר ללא רוח ורגוע יותר.
  3. נוחיותו של הפעלת מאוורר התקרה – קיימים מגוון דרכים בכל הנוגע להפעלתו של מאוורר תקרה והינם למשל, הפעלה באמצעות חוט משיכה, מתג קיר עם אופציות למהירויות שונות או בדרך הנוחה והמוכרת לנו, שלט רחוק.
  4. תאורה חיצונית – גם המאווררים אשר מיועדים לחללים חיצוניים הינם כיום מגיעים במגוון של תאורה מובנית המאפשרת להוסיף אור בזמן שיושבים בחוץ ובכך לשבת ולהנות גם בשעות הלילה.
  5. בטיחותי לבני המשפחה – מאווררי תקרה שמותקנים בצורה נכונה הינם בטוחים יותר לשימוש בהשוואה לסוגים אחרים של מאווררים, אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים הסיבה לכך כי מאווררי תקרה הינם רחוקים מהישג ידם של ילדים ומונעים סכנה עתידית שעלולה להתרחש.

כיצד להתקין מאוורר תקרה?

כידוע להתעסק עם מוצרים חשמליים לא ניתן לכל אחד ולשם כך התקנת מאוורר התקרה הינו הליך אשר צריך להיעשות על ידי חשמלאי מוסמך. יש לשים לב לגובה התקרה בעת התקנת מאוורר בפרגולה או המרפסת. יש למקם את מאוורר התקרה במרכז אזור הישיבה ולשם למשוך נקודת חשמל. חשוב להוסיף כי התקנת מאוורר תקרה לפרגולה מוכרח להיות מתחת לגג הפרגולה על מנת לא להיות חשוף לגשם. את המאוורר צריך להתקין על פלטה או קורת עץ עבה על מנת שתכסה את חופתו של המנוע ותספק אחיזה למאוורר.

לכן, ניתן לסכם ולהגיד באופן חד משמעי כי הדרך לבחירת מאוורר תקרה באזור הפרגולה והמרפסת שלנו הינה דרך אשר עשוייה להיות על הצד הנבון והנכון ביותר כאשר כלול בתוכה את גודל המוצר הנכון עבורכם וכשאתם מגיעים מוכנים לחנות כשיש בידכם את מידות החלל המדויקות כמו אורך, רוחב וגובה תקרה, החומר ממנו הוא עשוי, צבע ומראה אשר יענה על כל הפרמטרים איתם אתם רוצים התאמה בין המוצר שלכם לבין החצר והפרגולה בביתכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן