רצים וזוכרים את נתנאל: המירוץ לזכר הלוחם נתנאל מושיאשוילי הי"ד

רחובות העיר אשקלון, המו רצות ורצים בשישי האחרון לרגל מרוץ WINNER נתנאל השני כ- 1200 משתתפים הגיעו לעיר הולדתו של נתנאל ז"ל, לוחם גולני, נתנאל מושיאשוילי הי"ד, שנפל בהיתקלות בגבול עזה ולקחו חלק בהנצחתו "האירוע נחל הצלחה רבה ועבור המשפחה התרוממות הרוח עושה טוב", ציין אביו של נתנאל.

תכונה של התרגשות רבה אפיינה את בוקר יום שישי ברחבי העיר אשקלון, לקראת רגעי הזנקת המרוץ לזכרו של נתנאל מושיאשוילי ז"ל, בן העיר לוחם בחטיבת גולני, בגדוד 12 כחובש פלוגתי, שנהרג בהתקלות עם מחבל בגבול עזה, כיסופים בתאריך יא' בסיוון תשע"ב 1.6.2012, לפני כעשר שנים.

"מבחינתנו מדובר בהצלחה רבה, האירוע עבר בסדר מופתי, הכפלנו את כמות הרצים, כ-1200 רצים ורצות לקחו חלק במרוץ ואין מאושר ממני, אנחנו נמשיך במסורת ההנצחה החיה, שמותירה בכל בני המשפחה ובחבריו של נתנאל, סיפוק רב, זיכרון חי והנחלת ערכים", ציין אבי מושיאשווילי, דודו של נתנאל ז"ל שמוביל את ארגון המרוץ.

צילום: תומר פדר

במרוץ הוזנקו שלושה מקצים: 10 ק"מ ריצה תחרותית, 5 ק"מ ריצה תחרותית ומקצה עממי באורך 2 ק"מ ללא מדידה, הענות הציבור לקחת חלק במרוץ הייתה מנהדרת, חיילי צה"ל מהיחידות השונות שתתפו במרוץ כולל הרכב מרשים של חיילי גדוד ובא"ח גולני ובא"ח נחל.

נתנאל ז"ל, היה אהוב מאוד על חבריו, מוערך כמקצוען אמיתי על ידי מפקדיו וחובב ספורט אמיתי. המרוץ על שמו, מהווה נדבך נוסף של הנצחה, שמייצר שיתוף פעולה בין כל הגורמים השותפים שמאפשר קיום אירוע מכובד ומרגש.

הזוכים במקצה 10 ק"מ כללי גברים, מקום ראשון, ימר גטהון, ממכבי תל אביב, בתוצאה של 30:24 דק. 10 ק"מ נשים כללי, במקום הראשון – הדר אופיר, ממכבי ת"א, בתוצאה של 36:00 דק'.

מנצחים 5 ק"מ כללי גברים, המקום הראשון – דגסט אזז, אתלטי הקרן בתוצאה של 15:11 דק', ובמקצה הנשים כללי, במקום הראשון, זכתה בטי דויטש – לידר, בתוצאה של , 17:22 דק.

צילום: תומר פדר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן