איך בוחרים מאווררים מעוצבים?

מאווררים מעוצבים הם חלק מאביזרי מיזוג האוויר הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. רגע לפני שאתם מחליטים איזה מאוורר אתם קונים, הנה כמה טיפים שיכולים להצביע לכיוון הבחירה המתאימה ביותר

בימי הקיץ הלוהטים, אין אפשרות כמעט להיות בחלל שאינו ממוזג כהלכה. העניין הוא שהפעלה רצופה של מיזוג אוויר כרוכה בחשבונות חשמל מנופחים וגורמת לנזק בלתי הפיך לסביבה. כדי לפתור את העניין, ניתן לעשות שימוש במגוון מאווררים מעוצבים. מאווררים אלו הם מאווררי תקרה, אשר מצננים את החלל ברוח נעימה שלא גורמת לשרירים להיתפס, לא יוצרת קור בלתי נסבל ובעצם הופכת את החדר לנעים לשהייה.

נשאלת השאלה איך בוחרים מאווררים מעוצבים לחדרי הבית השונים. כדי לענות על העניין, צריך להדעת כמה פרטים טכניים:

  • גודל החדר – מאווררים מעוצבים מגיעים בגדלים שונים ומגוונים. ישנם מאווררים גדולים, בינוניים או קטנים וכל אחד מהם מתאים לחלל בגודל שונה. מטבע הדברים, חדר קטן מצריך מאוורר קטן וחדר גדול מצריך מאוורר גדול וחזק במיוחד. מאווררים מעוצבים צריכים להתאים לגודל החלל באופן מדויק, כדי לתת את האפקט המירבי.
  • גובה התקרה – תתפלאו, גובה התקרה הוא בעל השפעה מכרעת בשאלה איזה מאווררים מעוצבים יתאימו לחלל. הסיבה היא שמאוורר גדול מידי שמותקן על תקרה נמוכה, יכול לגרום לחדר כולו להיראות כמו חדר קירור בעל מראה תעשייתי שלא מחמיא לחלל. בנוסף, מאווררים מעוצבים בגדלים שלא מותאמים לגובה התקרה עלולים להיות מסוכנים למי ששוהים בחדר, בעיקר כשמדובר בחדר בו נמצאים גם ילדים שלעיתים יכולים לזרוק חפצים לכיוון להבי המאוורר.
  • צורת הלהבים – מאווררים מעוצבים מגיעים עם להבים בגוונים ובצורות שונות. כדי שהמאוורר יתאים לעיצוב החדר בו הוא מותקן, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים בתחום העיצוב.
  • צבע המאוורר – מאווררים מעוצבים יכולים להגיע בצבעים רבים. בין אם מדובר בצבע עץ טבעי, צבע עץ כהה, מתכת ועוד מספר רב של צבעים. גם כאן, ההתאמה של המאוורר לחדר בו הוא צפוי להיות מותקן היא עניין של טעם אישי. אם אתם מתקשים להחליט איזה צבע לבחור, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע מתחום עיצוב הפנים.
  • מחיר – טווח המחירים של מאווררים מעוצבים הוא גדול מאוד. הגדירו מראש את התקציב שעומד לרשותכם עבור קירור החדרים והשתדלו לעמוד בו כאשר ניצבת בפניכם הבחירה – איזה מאוורר לבחור לכל אחד מהחדרים.

מאווררים מעוצבים הם פתרון יעיל, נוח וזול לתפעול אשר הופך את הטמפרטורה בבית לכזו שנעים לשהות בה. לצד אלו, מדובר באמצעי קירור ידידותי לסביבה, כך שהפעלה של מאווררים מעוצבים לא פוגעת בסביבה, ומאפשרת לנו לחיות בעולם עם פחות זיהום אוויר, פחות הוצאות והרבה יותר הנאה. מדובר בנוסחה מנצחת לצלוח את הקיץ הישראלי.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן