ביוזמת עיריית אשקלון: נחנך המבנה של שיטור ימי לכיש במרינה

נחנך המבנה של שיטור ימי לכיש במרינה אשקלון; המבנה המחודש יהווה חיזוק משמעותי לביטחון האישי והציבורי של תושבי אשקלון והסביבה

היום נערך טקס חנוכת המבנה החדש של שיטור ימי לכיש במרינה אשקלון. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, תומר גלאם, מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר, מפקד מרחב לכיש נצ"מ ברק מרדכי, רב המחוז הדרומי רב פקד, ראובן כמיל, מפקד השיטור הימי, רפ"ק אילן כהנא, מנהל המרינה אשקלון, גדי שפיצר, מנהל המרינה אשדוד, כפיר חודרה וסגל הפיקוד הבכיר של מחוז דרום במשטרת ישראל.

ביוזמת עיריית אשקלון והחברה הכלכלית לאשקלון הוסב המבנה האמור לטובת מתקן ביטחוני עבור המשרד לביטחון פנים אשר יאוכלס על ידי היחידה המבצעית של שיטור ימי לכיש.

החברה הכלכלית, בשיתוף המשרד לביטחון פנים, תכננה וביצעה את ההתאמות הנדרשות במבנה כך שיתאים לצרכי היחידה המבצעית, המטפלת באירועי ביטחון ופעילות מניעה לאורך חופי הים.

צילום: אלדד עובדיה

פעילות היחידה מצטרפת לשורה של פעולות ויוזמות שעיריית אשקלון מובילה ביחד עם משטרת אשקלון על מנת לספק מענה בתחום הביטחון האישי ברחבי העיר בכלל וברצועת החוף בפרט, בעיר שהולכת וגדלה במספר התושבים וכן במספר המבקרים הפוקדים אותה מידי שנה.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: ״העיר אשקלון גאה לארח בתחומה את היחידה המבצעית של השיטור הימי המהווה חיזוק משמעותי לביטחון האישי והציבורי באשקלון. היה לנו חשוב שהיחידה תפעל באשקלון מבחינה אסטרטגית ומבצעית ולכן פעלנו להסב את המבנה ולהתאים אותו לצרכי המתקן הביטחוני.

היחידה המבצעית תעניק מענה באירועי ביטחון ופעילות מניעה לאורך חופי הים. יישר כוח ובהצלחה לכלל הגורמים הפועלים להגברת תחושת הביטחון של תושבי אשקלון״.

צילום: אלדד עובדיה

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר הוסיף: ״אנו עומדים כאן ‏בטקס חניכת מבנה קבע ליחידת השיטור הימי של מרחב לכיש במחוז הדרומי. יחידה זו מהווה את חוד החנית של המשטרה במים הטרטוריאלים של משטרת ישראל באבטחה, הצלה ושלום הציבור ובטחונו.

חופי הים מהווים בעיקר בימי הקיץ אזור בו מגיעים רבבות מאזרחי ישראל לנפוש ולהנות ומטרתנו המרכזית להקנות ביטחון אישי ואיכותי לכלל המגיעים לחופים ע"י נוכחות משטרתית במימי מרחב לכיש. תודה לעיריית אשקלון ולראש העיר על שיתוף הפעולה במשימה המשותפת לשמירה על ביטחון התושבים״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן