פציעה ידועה מראש

 

 

תושב העיר נגד העירייה : השאירה בור תקשורת פתוח בצמוד למדרגות ציבוריות נתקל בו, ושבר את ידו. את האיש מייצג עורך הדין איל כהן.

תושב אשקלון בשנות החמישים לחייו תובע את עיריית אשקלון וטוען כי העירייה לא כיסתה בור תקשורת שהיה פתוח בצמוד למדרגות ציבוריות, בלי כל יכולת להבחין בו, הוא מעד ושבר את ידו וכעת תובע פיצויים.

לפני למעלה משנה פסע האיש ברחוב בוטראשוילי בעיר, שם ממש מתחת ל- 3 מדרגות הקיימות ברחוב היה קיים בור תקשורת פתוח אשר כמעט בלתי אפשרי להבחין בו כאשר מתחילים לרדת במדרגות. האיש אכן לא הבחין בבור, נתקל בו ונפל קדימה כשהוא משתמש בידו על מנת לבלום את הנפילה.

התוצאה הייתה כואבת, כתוצאה מהמכה הוא הגיע לבית החולים "ברזילי" שם אובחן כי הוא סובל משבר בכף היד כתוצאה מהמכה. לאחר המקרה הוא פה לעורך הדין איל כהן – ממשרד עורכי הדין כהן-קריסי המתמחים בדיני נזיקין – בבקשה כי יסייע לו.

כמו כן הודיע התובע למוקד עיריית אשקלון, וזו דאגה כי מי מטעמה יתקן את המפגע.

ברי לכל, כי לו היה מבוצע התיקון הפשוט קודם לכן בכך כדי למנוע את התאונה, ולכן טוב שנעשה התיקון בכדי למנוע פגיעות עתידיות אולם מבחינתו האישית של התובע זה כבר היה מאוחר מדי.

מכל מקום, כתוצאה מהמקרה נעדר האיש מעבודתו כ-120 ימים, נאלץ לבצע טיפולי פיזיותרפיה, ואף סבל מהיעדר תחושה באצבעותיו. לא די בכך אלא שלאור העובדה כי עבד בעבודה פיזית, ובהתאם להמלצת הרופאים לא חזר לעבודתו משך זמן רב.

בהמשך נבדק על ידי מומחה שקבע לו אחוזי נכות בעקבות המקרה.

בכתב התביעה שהוגש כנגד העיריה בגין המקרה טען עו"ד כהן, בין היתר, כי "מעשיה ו/או מחדליה של הנתבעת עולים כדי רשלנות". בכתב התביעה פורטו מחדלי העירייה שהובילו למפגע ונטען שם, בין השאר, כי הנתבעת "לא דאגה לקיום מכסה תקשורת תקין.. לא דאגה לכיסוי מכסה התקשורת הפתוח.. לא דאגה להזהיר את הולכי הרגל כי הליכה במקום אינה בטיחותית". עוד טען עו"ד כהן כי "מחדליה של הנתבעת בגין תיקון בור התקשורת באופן שבו הדבר לא יהווה מכשול לעוברים ושבים, עולים כדי הפרת חובותיה בגין פקודת העיריות".

כעת תובע עו"ד כהן לפצות את התובע בגין הוצאותיו הרפואיות בעבר ובעתיד, הוצאות נסיעה, חוות דעת רפואית, עזרה וסיעוד בעבר ובעתיד, לרבות פיצוי בגין אובדן כושר השתכרות וזכויות סוציאליות, צער כאב וסבל"

כתב הגנה עדיין לא הוגש.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן