טיפים לבחירת אכסניה בצפון לחופשה מהנה במיוחד

לארגן טיול לצפון זו תמיד סיבה למסיבה, התרגשות וציפייה; כולם יודעים שיש לצפון המדינה הקטנה שלנו כל כך הרבה מה להציע! החל משמורות טבע מרהיבות, נחלים, מסעדות, אטרקציות ואף אופציות לינה מגוונות. מלונות, צימרים ואף אכסניה בצפון מציעים מגוון רחב של אפשרויות לינה לכל אדם, לכל תקציב ולכל דרישה. במאמר זה, נסקור דווקא את האופציה שלא רבים חושבים עליה – האכסניות.

איך בוחרים אכסניה בצפון

כשמחפשים אחר אכסניה בצפון ובכלל, יש כמה עקרונות שיש לדבוק בהם – לא להתבייש לשאול שאלות, לא להתעצל ולחפש כמו שצריך, ועוד. בדיוק כמו שהייתם עושים לא היה מדובר גם בבית מלון יוקרתי. אם כן, הנה כמה טיפים יעילים שיעזרו גם לך לבחור את האכסניה הנכונה והמדויקת ביותר:

  • השוואת מחירים – כמו כל חיפוש אחר מקום לינה גם כאן יש להתחיל בהשוואת מחירים, ולו רק כדי להבין מהו טווח המחירים ואיך נקבע כל מחיר. תריצו חיפוש באזור שאתם מתכננים לטייל בו, ורשמו לעצמכם את המחירים באופן נוח וברור.
  • מיקום – הכל תלוי באזור שבו רוצים לטייל. מן הסתם ובאופן טבעי נרצה שהאכסנייה תהיה קרובה לכל האטרקציות והמסלולים שמעניינים אותנו, כך שכדאי למקד את החיפוש בסביבה הקרובה לאכסנייה, ולהקל על עצמכם מבחינת נסיעות ומרחקים.
  • ביקורות והמלצות – הרי לא נרצה להוציא סכומים (גם אם הם קטנים) על מקום לינה שלא עומד בציפיות. לכן, יש להקדים ולחפש אחר המלצות וביקורות בכדי לוודא מניסיונם של אחרים, שהמקום אכן יוכל לספק לכם את הארוחה החמה בסוף היום, המקלחת הטובה, והמיטה הנוחה.
  • שאלות שחייבים לשאול – רגע לפני ששולפים את כרטיס האשראי כדאי ליצור קשר עם המקום ולשאול את כל מה שחשוב לכם לשאול; מי קהל היעד במקום? האם הוא מתאים להרכב שלכם (זוג, משפחה גמלאים וכו')? מה לגבי ארוחות? האם כל המתקנים במקום פעילים?
  • תמונות, תמונות – אין דבר חשוב יותר מלראות תמונות של המקום לפני ההגעה. עם זאת, חשוב לזכור שלא מעט מקומות לינה לא מעדכנים תמונות לאחר שיפוץ או החלפת בעלים. לכן, כדאי לוודא טוב טוב ולחפש תמונות של המקום אפילו בכמה אתרים נפרדים, ליתר בטחון וכדי לוודא ששום דבר לא השתנה ואם כן, אז רק לטובה כמובן!
  • ומה לגבי האוכל? – הרי אם כבר נשארים לישון בצפון, כדאי שזה יהיה במקום שיציע לכם ארוחה מעולה. תבדקו את העניין, לא תרצו להתחיל את היום על בטן ריקה.

אכסניות לכל נופש

אכסניה בצפון בסופו של דבר היה פתרון נפלא לכל אדם שמעוניין בנופש קצת שונה, מחובר יותר לטבע, שבסופו של כל יום תמתין לו מיטה נוחה וארוחה חמה. גם משפחות, זוגות ואפילו גמלאים מטיילים לא תמיד רוצים מלונות יוקרה וצימרים, אלא מקום שיש בו כל מה שצריך כדי להתכונן היטב ליום הבא. זוהי, בדיוק האכסניה שאתם מחפשים!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן