רשת בתי הספר 'דרכא' אירחה היום מפגש עם משפחות מחבלים בירושלים I ומה עשה בן גביר בנידון?

רשת בתי הספר 'דרכא' המפעילה שני בתי ספר באשקלון, אירחה היום מפגש תלמידים עם משפחות מחבלים בבית הספר 'רנה קסין', המשתייך לרשת הפועלת בכל רחבי הארץ.

למרות הסערה הציבורית, נראה שב'דרכא' לא מתרגשים מדעת הקהל וממשפחות השכול היהודיות, ובכל זאת החליטו לארח את משפחות המחבלים בבית הספר של הרשת.

ח"כ איתמר בן גביר, שהחליט למחות על ההחלטה הגיע היום לשערי בית הספר וזכה לתמיכה גדולה מהציבור.

בהודעה שיצאה מלשכתו לאחר האירוע נמסר: " בן גביר מחה נגד מפגש משפחות של מחבלים: "טמטום הכי גדול, כשהדם עדיין רותח, כשיהודים נרצחים על ימין ועל שמאל, ההנהלה מזמינה באישור משרד החינוך אנשים שהילדים שלהם זרקו בקבוקי תבערה על חיילי צה"ל".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום למחות נגד מפגש של משפחות של מחבלים עם תלמידי כיתה י"ב בבית הספר רנה קאסן בירושלים.

עשרות תלמידים קיבלו את בן גביר באהדה גלויה ויצאו להפגין נגד יוזמת ההנהלה ומחו נגד אירוח משפחות המחבלים.

בן גביר המתנגד למפגשי משפחות טרור, עם תלמידי בית הספר, תקף: "מדובר בטמטום הכי גדול, כשהדם עדיין רותח, כשיהודים נרצחים על ימין ועל שמאל, הנהלת בית הספר מזמינה באישור משרד החינוך משפחות של מחבלים שזרקו בקבוקי תבערה ואבנים על חיילי צה"ל וחוסלו. הגיע הזמן ששרת החינוך תתעורר ותמנע את כניסתם לבתי הספר. השמאלנים ומנהלי בתי הספר, המנסים להנדס תודעה ולהרעיל לנו את הילדים".

ח"כ איתמר בן גביר והציבור היום בכניסה לבית ספר דרכא רנה קסין

מנגד, בדרכא כאמור לא מתרגשים ומוסרים: " למעלה מחמש עשרה שנים, מתקיים בבית הספר רנה קסין מפגש עם פורום המשפחות השכולות.

מחר, יום ג', יתארחו בבית הספר נציגי משפחות שכולות ישראליות ששכלו את יקיריהם וכן נציגי משפחות פלסטיניות שאיבדו בני משפחה שלא היו מעורבים באלימות. אין מדובר במשפחות מחבלים.

מניסיוננו, המפגש מעורר שיח מורכב, ורבים מן התלמידים יוצאים מהמפגש מגובשים יותר בדעותיהם.
דווקא על רקע התגברות האלימות, אנו רואים חשיבות בקיום שיח, מורכב ככל שיהיה, המציף את מחיר השכול והעימות.
מטרת המפגש לעודד חשיבה, שיח מורכב, והכרות עם המציאות הישראלית הלא פשוטה. אין בשיח משום ניסיון להטיף לעמדות פוליטיות מסוימות, אלא לקיים דיאלוג. אנו מזמינים אתכם ההורים, להיות שותפים לנו, בחינוך לשיח פתוח ומורכב. דווקא אדם הרואה עצמו כבן הארץ הזו, טוב יהיה שיפתח יכולת הקשבה והתמודדות עם מגוון דעות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן