איתי סהר תוקף את ההחלטה שפורסמה למען אשקלון: " לא מכסה אפילו רבע מהדירות "

חבר המועצה איתי סהר תקף הערב את החלטת הממשלה בנושא המיגון מהשבוע, לדבריו: "החלטת הממשלה השבוע בנושא מיגון העיר היא הרבה כותרות ומעט פתרונות, כמו שכבר התרגלנו לראות מהנהלת העיר הנוכחית.

מתוך אלפי דירות לא ממוגנות ההחלטה חלה רק על בתים צמודי קרקע, שהם מיעוט של יחידות הדיור הבלתי ממוגנות באשקלון. מתוך המיעוט הזה, רק מי שמקבלים השלמת והבטחת הכנסה יקבלו מענק מהמדינה. היתר יאלצו, אם ירצו למגן את ביתם – לקחת הלוואות.

כך שבנושא המיגון מדובר בהחלטה צרה, שחלה על מיעוט היחידות הלא ממוגנות באשקלון.

ההחלטה כלל לא חלה על בניינים, שבהם רוב הדירות הלא ממוגנות בעיר. התושבים הללו זוכים להתעלמות ומקבלים הצעה לשיפוץ חדרי המדרגות.

איתי סהר, צילום: יח"צ

פתרון שלא מכסה אפילו רבע מיחידות הדיור הלא ממוגנות בעיר ועוד דורש מתושבים לממן את המיגון בעצמם – הוא לא פיתרון, הוא קמפיין.

להחלטה שמותירה עשרות אלפי תושבים משני צידי ציר בן גוריון ללא מיגון אי אפשר לקרוא "ממגנים את אשקלון". הגיע הזמן להפסיק עם הקמפיינים.

על הנהלת העיר לעצור את השיווקים של הסכם הגג, לדרוש את תיקון החלטת הממשלה המונעת מתן הטבות קרקע ליזמי התחדשות עירונית, להוביל התחדשות עירונית מאסיבית בשכונות ולפתור את פערי המיגון ואת הפערים באיכות החיים במהלך אחד.

בנושא הזה אסור להסתפק בכותרות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן