אלמוג מימון רואה חשבון שמבין אותך

קרדיט תמונה PIXABAY

מספרים הם עסק מסובך, לפחות עבור חלק מהאנשים שסוחבים איתם טראומות וחוויות שליליות משיעורי המתמטיקה בבית הספר. גם היום, יימנעו מלהתעסק במשכורות, הכנסות, הוצאות, עסקאות גדולות ושאר נושאים הקשורים בכסף. אבל מה יעשה בעל העסק שכעת חייב לעסוק בכך? אלמוג מימון רואה חשבון מעמיד לשירותכם מגוון שירותי חשבונאות שיקחו את העסק שלכם הכי רחוק שאפשר, ויעניקו לכם הרבה מאוד שקט נפשי. כי למה להתעסק במספרים כשאפשר להשאיר את המשימה למי שמתמחה בכך?

אלמוג מימון רואה חשבון שיעשה לך סדר

האם אתם באמת יודעים מהו תפקידו של רואה החשבון? סביר להניח שלא באמת יצא לכם להתעסק בזה או להטריד את המחשבה שלכם עם השאלה הזו. כעת כשפתחתם עסק, המצב שונה וסביר להניח שאתם זקוקים לעזרתו. נכון, יש בעלי עסקים שמחליטים לקחת את העניינים לידיים ולנסות לתפעל את כל נושא הכסף בעצמם, אבל ביננו? אלמוג מימון רואה חשבון יספר לכם שכבעלי עסק, עדיף להוריד מעצמכם כמה שיותר וכך לאפשר עיסוק בנושאים חשובים כמו פיתוח העסק. ומה לגבי כל הבירוקרטיה שנלווית לזה? באמת יש לכם זמן להתרוצץ בין מע"מ ולבנק שלכם?

אם כן אפשר לומר שהצורך ברואה חשבון מתחלק לשניים:

  • הרשויות – למרבה הפלא, גם רשויות המס יעדיפו כמה שפחות אי הבנות מול בעלי עסקים. כך, הן רואות ברואי החשבון סוג של שגרירים, עורכי דין שמכירים את המערכת היטב ומשמשים צינור מידע בינן ובין הלקוחות, כלומר בעלי העסק. הם דואגים שבעל העסק יבין מה עליו לעשות, מה עליו להעביר לרשויות מבחינת מסמכים וכיצד עליו לפעול באופן כללי. כך, הרשויות מקבלות לידיהן מסמכים מפורטים ומלאים כהלכה.
  • בעלי העסקים – יש כל כך הרבה אספקטים בניהול העסק; פיתוח, כתיבת תוכן, עיצוב, שיווק ועוד. כל מה שבעל העסק יכול להוריד מעצמו בכדי לעסוק במה שחשוב, הרי זה מבורך. כאן, נכנס אלמוג מימון רואה חשבון לתמונה עם ותק וניסיון של שנים, היכרות מעמיקה עם המערכת והרבה רצון לעזור ולסייע לך כבעל עסק. כשכל נושא הכספים בידיו, תוכל להתפנות לעיסוקים חשובים לא פחות הקשורים לצמיחה ופיתוח עסקי. ביננו, זה בדיוק מה שאתה צריך.

ההצלחה שלך מתחילה כאן

הרי כבעל עסק אתה עובד קשה מספיק, למה להוסיף עוד ועוד משימות ולהפוך את עצמך ליעיל הרבה פחות? אלמוג מימון רואה חשבון מזמין אותך ליהנות מהאפשרות לנשום עמוק ולאפשר לעצמך להתמקד בדברים שמעניינים אותך ובאמת חשובים לך מבחינה עסקית. את כל הכספים, הדו"חות, הבירוקרטיה – את כל אלו תשאיר לרואה החשבון המקצועי. כשמחלקים את העבודה נכון ולא מעמיסים, רק אז אפשר ליצור לוח זמנים יעיל ומדויק יותר, למשימות ממוקדות יותר ולהצלחה בטוחה. אז למה אתה מחכה? בוא נתחיל לרוץ!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן