סערת המעון של נעמ"ת – העירייה מתקפלת ותרצה לסייע?

הורים לפעוטות במעון שיר פתחו במאבק לאחר שנודע להם כי הוחלט לסגור את המעון, המסובסד על ידי משרד הכלכלה.

בפוסט שהועלה אתמול על ידי ההורים נכתב: " פוסט זעקה !!!
אתמול התבשרנו שמתכוונים לסגור לנו את הגן של הילדים שלנו מדובר על מעון שיר השייך לנעמ"ת צוות ומנהלת גן שאין דברים כאלו !!!

סוגרים אותו לאחר שעבר שיפוץ מקיף בטענה שהמטבח לא מתאים לגן !!! לא נירא לנו הגיוני שדבר כזה יכול לקרות המבנה שייך לעירייה ושאנחנו צריכים אותה אומרים שאי אפשר לעשות עם זה כלום !!!

אנחנו ההורים לא מתכוונים לשתוק לגבי זה ונעשה הכל כדי שהגן הזה לא יסגר , 25 שנה שהגן הזה פועל ופתאום יש בעיה זה פשוט נטישה של המון משפחות באזור נווה אילן ונאות אשקלון שנשארים כרגע ללא מסגרת מפוקחת לילדיהם!

איך יכול להיות שזהו השיקול היחידי?! מטבח שאינו בתקן?!
מה עם היחס, החום, האהבה?!
האם השיקול יכול להיות כל כך יבש,קר ומנוכר?!!!

מענה מפניות הציבור של נעמ"ת להורים

העירייה יכולה לאשר את שיפוץ המטבח/ הרחבתו ובכך לסיים את הסיפור!!!! כרגע נגמר הרישום למעונות ויכול להיות שכל הילדים שלנו (124) ישארו בלי מסגרות כי הכל בתפוסה מלאה כי הודיעו לנו 3 ימים אחרי שנסגרה ההרשמה

משרד הבריאות לא מאשר את המטבח בטענה כי אינו מוסדי ואינו מותאם למבנה מעון( אך ורק מבחינת בינוי!!) אנחנו קוראים וזועקים לכל מי שרק יכול לעזור לנו לא לסגור את הגן של הקטנטנים שלנו"

מעון שיר, נעמ"ת. צילום: אשקלנייעס

נציין שבנעמ"ת עוד ניסו להשאיר את המבנה בידם אולם לאל הצלחה מול העירייה, ובתגובה לפניית מערכת 'אשקלנייעס' נמסר מעיריית אשקלון כי ינסו לסייע להורים להשאיר את המעון ואמרו: " המדובר על מבנה שאינו שייך לעירייה אלא הוקצה לארגון נעמ״ת ונמצא תחת אחריותם.

למרות האמור, עם קבלת המידע בנושא שוחח ראש העיר עם הנהלת נעמ״ת ועם מנהלת לשכת הבריאות אשקלון בניסיון לבחון דרכים בהן העירייה תוכל לסייע".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן