התרומה של וריאטי למרכז הטניס באשקלון

*ארגון וראייטי יתרום 1 מיליון ₪ לתוכניות "ספיישל טניס"*

ביום חמישי האחרון נערך טקס השקת התוכניות, ברמת השרון, במעמד נשיא וראייטי ישראל , אודי אנג'ל ומנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר

במסגרת שיתוף הפעולה יתרום ארגון וראייטי סכום של כ-1 מיליון ₪ לתוכניות "ספייישל טניס" של מרכזי הטניס והחינוך ברחבי ישראל, זאת על מנת לאפשר למרכזים להרחיב את אימוני הטניס בתוכניות ולקדם פעילויות ההעצמה לילדים עם צרכים מיוחדים.

תוכניות ה"ספיישל טניס" מתקיימות ב-14 מרכזי טניס וחינוך ברחבי הארץ, מתוכם ב-12 מרכזים בפריפריה, מקריית שמונה בצפון ועד ערד ואופקים בדרום.

בתוכניות משתתפים כ-300 ילדים וצעירים עם צרכים מיוחדים, המשתייכים ל-25 קבוצות טניס והעצמה אישית.

תמיכת ארגון וראייטי תאפשר להרחיב את אימוני הטניס המותאמים במרכזים, לתגבר משמעותית את הפעילויות בתוכניות, לסייע בהשתתפות בטורנירים בארץ ובחו"ל ואף לספק ציוד ספורט אישי. כמו כן, תוכשר עתודת מאמנים לעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות.

בטקס ההשקה השתתפו נשיא וראייטי ישראל אודי אנג'ל, מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל ארז וידר, טניסאי העבר אנדי רם והראל לוי ואורחים נוספים מתחומי הטניס, החינוך והקהילה.

נשיא ארגון וראייטי ישראל, אודי אנג'ל אמר בטקס: "ילדים עם צרכים מיוחדים נתקלים לא אחת במכשולים בהשתלבות בחברה, בבתי ספר, ובספורט. המטרה שלנו בווראייטי היא לצלוח יחד איתם את המכשולים האלו ולאפשר להם להשתלב ולהגשים חלומות".

מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, ארז וידר אמר: "וראייטי תאפשר לנו להמשיך ולהעמיק את פעילויות ההעצמה גם לצעירים עם צרכים מיוחדים, דרך משחק החיים – הטניס. מדובר באוכלוסייה ייחודית ומרגשת, שמהווה מקור השראה לכולנו בהתגברות על מגבלות וקשיים בעזרת כוח הרצון וברוח ערכי הטניס".

טניסאי העבר, אנדי רם, המתנדב בארגון וראייטי, מסר: "התרומה של וראייטי ואודי אנג'ל מאפשרת לנו, במרכזי הטניס והחינוך בישראל, להעניק לכל הילדים המדהימים האלו הזדמנות שווה להגשים את עצמם. הטניס הוא המקום בו כל ילד וילדה יכולים לשבור שיאים חדשים".

 

טקס ההשקה, צילום: עודד קרני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן