תתחילו להתרגל – יש סטנדאפ באשקלון וזו רק ההתחלה

קרדיט יח"צ

אז אחרי הרבה שנים שתושבי העיר אשקלון היו צמאים להופעות תרבות וסטנדאפ קומדי ישראלי בפרט, אפשר להכריז ולבשר את הבשורה, יש סטנדאפ בעיר, הוא איכותי, טוב, קורע מצחוק וזו רק ההתחלה, קחו כמה דק' של קריאה ותדעו את כל מה שצריך לדעת בנושא.

סוגי הופעות ומה זה בכלל מרתון סטנדאפ שכולם מדברים עליו?

יש להבדיל בין שני סוגי הופעות המתקיימות לרוב, האחת הן ההופעות של הסטנדאפיסט או הסטנדאפיסטית שכולנו מכירים ורוכשים כרטיסים בעבורם מבעוד מועד, כמו לדוגמא: אדיר מילר, ישראל קטורזה, אודי כגן, רותם אבוהב, עדי אשכנזי, קובי מימון, ליטל שוורץ, רשף לוי, כוכבי ארץ נהדרת למינהם ועוד רבים וטובים שמופיעים מדי שבוע על מסכי הטלויזיה שלנו בבית וקורעים אותנו מצחוק בתוכניות הבידור השונות, כמו כן ישנם הופעות מרתון שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות יותר ויותר ותופסות נפח משמעותי בסצנת הבידור המקומית.

אז מה זה מרתון? דבר ראשון חשוב להוריד את הפאניקה ולהבין שאנחנו לא רצים לאף מקום ואף אחד לא בתחרות, ועכשיו להסבר המדוייק…

מרתון סטנדאפ הינה בעצם הופעה שבדרך כלל ארוכה יותר מהופעה של סטנדאפיסט בודד המגיע להופיע לבד, וזה בשל העובדה שבמרתון מופיעים מספר סטנדאפיסטים אחד אחרי השני, כאשר כל אחד מופיע בממוצע 20 דקות עד חצי שעה, בהופעות מרתון מקצועיות תוכלו למצוא לכל היותר 4 סטנדאפיסטים שמריצים את הערב, הופעות עם מספר רב יותר של סטנדאפיסטים הנקראים בשם המקצועי "במה פתוחה" כבר יכול להיות נושא רגיש ומתיש, וזאת בשל העובדה שסטנדאפיסטים רבים מתחלפים באותו הערב מה שיכול לעייף במידה ואחד מהסטנדאפיסטים לא מספק את הסחורה.

כיום ישנו מגוון גדול ורחב של הופעות סטנדאפ באשקלון שכוללות בין היתר מרתונים איכותיים וקורעים מצחוק עם מיטב הקומיקאים והסטנדאפיסטים של ישראל המגיעים לעיר, ומתקיימים במקומות שונים בהתאם ללוח הופעות הבידור באשקלון.

קרדיט יח"צ

ליינים קבועים של סטנדאפ בעיר – חשוב שתדעו

נכון להיום יש מספר מקומות בעיר בהם ניתן ללכת ולראות סטנדאפ איכותי, אחד מהם הוא בדרינק פוינט סניף אשקלון שמארח על בסיס קבוע הופעות של סטנדאפיסטים ומרתונים שונים, כמו זה של הקומדי בר שמגיע מדי שבוע מתל אביב עם הסטנדאפיסטים המובילים של המועדון להופעות בהם מארחים סטנדאפיסטים וסטנדאפיסטיות מכל הארץ שמגיעים לעשות לאשקלונים שמח ומצחיק.

מקום נוסף ומומלץ שאפשר ללכת לראות בו סטנדאפ הוא כמובן היכל התרבות העירוני אשר ממקום ברחוב הנשיא 82, חשוב מאוד להתעדכן מראש על ההופעות שרצות מדי שבוע בהיכל ולהצטייד בכרטיסים מראש, מכיוון שסביר להניח שבמידה ומגיע סטנדאפיסט/ית מוכרים אז הביקוש לרכישת הכרטיסים יהיה גבוה, וזאת בשל העובדה שהעיר צמאה לסטנדאפ איכותי וטוב.

מקום נוסף שכדאי ומומלץ לבדוק אותו הוא מתנס אלוני ציון באשקלון, הממוקם ברחוב גדעון 21 בעיר, המרכז ממוקם בשכונת גבעת ציון ובצמוד לבית הספר היסודי רמב"ם בעיר, במקום אולם תאטרון מופעים אשר יכול להכיל עד 300 אורחים וצופים בו זמנית, מעת לעת מארח המקום להופעות סטנדאפ ובידור במחירים מסובסדים לכל כיס, שווה לבדוק!

ואיפה מזמינים כרטיסים?

בשביל להזמין כרטיסים להופעות השונות המתקיימות ברחבי העיר אנו ממליצים בחום להתעדכן באתר של החברה העירונית בו מעת לעת מפורסמות הופעות תרבות הכוללות בין היתר גם הופעות סטנדאפ קומדי ישראלי, כמו כן יש מגוון גדול ורחב של אתרי הזמנות כרטיסים להופעות בהם ניתן למצוא גם כן את ההופעות הכי שוות, וכמובן גם בפורטל סטנדאפיסט המרכז את כל הופעות הסטנדאפ בישראל ויכול רבות לעזור לכם במציאת ההופעות ובחירת המופע הטוב ביותר עבורכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן