איך לתקן נזילה בניאגרה?

קרדיט תמונה FREEPIK

אין דבר יותר מרגיז, מאשר להגיע אחרי יום עבודה עמוס, ולגלות שהניאגרה עלתה על גדותיה. מתוך התובנה, שכל בעיה קטנה בניאגרה עשויה להתפתח לבעיה הרבה יותר משמעותית, הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולגשת למלאכת תיקון הנזילה בניאגרה. נכון, לעתים תוכלו לתקן בעצמכם את התקלה, אבל ברוב המקרים יש להזעיק את האינסטלטור לאלתר. בכל אופן, במאמר זה נציג בפניכם טיפים, על מנת שתדעו איך לתקן נזילה בניאגרה.

הבנת הנסיבות

ראשית נבין את הנסיבות לנזילה בניאגרה, והן מתחלקות לשתיים.

האחת – בעיה של מצוף תקול. המצוף ממוקם ישר בניאגרה, והינו אמון למלא שוב ושוב את המים בתום הדחת הניאגרה, כמו גם לבלום את המים כאשר הניאגרה מספיק רוויה במים. באם המצוף תקול, תתרחש אגירה של מים, והם יתחילו לצאת החוצה.

השנייה – בלאי של אטם הניאגרה. בתוך הניאגרה יש נוכחות של גומיית אטם, מתחת למצוף. במשך הזמן היא תישחק ותתפוגג. יותר נכון תיקרע. במצבים כגון אלו אין בעיה שתתקנו בעצמכם את התקלה. לא צריך להיות ממש מקצועיים לשם כך.

החלפה של האטם

הסבירות הגבוהה, במקרה של נזילה בביתכם, מקורה בבלאי של האטם, שמיד נסביר לכם כיצד באמצעות עשר אצבעותיכם תתקנו אותו. רק במידה ועברתם את כל השלבים שמופיעים להלן, והסתבכתם, הזמינו אינסטלטור.

והרי הם פירוט השלבים – נתחיל בכך שתגיעו לחנות, ותיקנו גומייה של אטם למצוף. מדובר על הוצאה כספית בטלה בשישים. תסגרו היטב את ברז המים, אשר סמוך לאסלה, ואז תלחצו על הכפתור אשר מיועד להדחה של מים. פעולה זאת נעשית לשם ריקון הניאגרה. בשלב הבא, תוודאו שהניאגרה ממש ריקה, ואז תנתקו את הצינור אשר מחובר לאסלה, לרבות ניתוק של האום אשר אמון על החזקת המצוף.

הגעתם לשלבים המכריעים, אשר מחייבים משנה זהירות. עליכם לנהוג משנה זהירות בהרמה של המצוף, תוך כדי הוצאתו מחוץ לאסלה. קחו לידכם כעת מפתח שבדי, ותפתחו את החלק התחתון של הניאגרה. זה הזמן לשלוף את הגומייה בשלמותה, ולבחון שהיא במקומה שפירה. כדאי שתחליפו אותה, ליתר ביטחון, ההוצאה הכספית לרכישתה היא מועטה, ואין כל בעיה להחליף אותה. וזהו, סיימתם בהצלחה את כל התיקון של הנזילה בניאגרה.

החשיבות של מציאת בעל מקצוע אמין

לא הסתדרתם? נשיב בפה מלא – הזמינו את שירותיו הנאמנים של אינסטלטור יצאת צדיק.
אם אתם בתל אביב אנו ממליצים בחום מניסיון על אורן רדה – https://www.plumber-telaviv.co.il/righteous-plumber/

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן