"ביום ראשון יהיה לזה סוף" תושב העיר פנה לבית המשפט לאחר שלטענתו קיבל איום מפורש מהשכן I ומה הוחלט בבית המשפט?

תושב העיר המתגורר באחת משכונות הפאר טוען כי הוא סובל כבר זמן רב מדייר אחר שהגיע לגור בסמיכות אליו והחל לאיים עליו.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט השלום באשקלון, התושב סיפר את שעובר עליו בשנים האחרונות לטענתו ואמר:

" אני גר 11 שנה באותו בניין, לפני שנה וחצי הגיע שכן חדש שהתחיל להטריד אותנו באופן עקבי. באיזשהו שלב ההטרדות הפכו דרך הוואטספ ובאיזשהו שלב הוא אמר שביום ראשון יהיה לזה סוף וכל מיני דברים אחרים ובסוף הוצאנו צו הרחקה שהיה פעיל למשך חצי שנה, בהם הוא לא חזר על האיומים וההטרדות.

מיד אחרי סיום צו ההרחקה, אני חושב חצי שנה אחרי ספטמבר, הוא התחיל לגשת אלינו ולאיים עלינו. גם על הילד הקטן שהיה קטין וגם השבוע על המדרגה הוא ניגש לאשתי, איים עלייה וקילל אותה. אתמול בערב באתי לחניה, חניתי את האוטו שלי בחנייה שלי והוא חנה 15
ליידי. כשיצאתי מהאוטו הוא התחיל לנסוע לכיווני, חשבתי שהוא ינסה לדרוס אותי או משהו.

הוא חסם אותי עם האוטו שלו והתחיל לקלל אותי ולאיים עליי – אני אראה לך… יא זבל, יא אפס, כל מיני דברים אני לא רוצה להגיד. אני פחדתי והתחלתי לברוח, הכל מתועד במצלמות של הבניין. הוא ממש  חסם אותי, הוא חיכה שאני אצא מהאוטו וחסם אותי והתחיל לצרוח עליי.

הוא חיכה שאני אצא  מהאוטו. אני ממש הידיים שלי רועדות בלילה לא הצלחתי לישון. טוב, זה לא קשור.. תקופת צו ההרחקה הוא לא איים עלינו. הוא ממש חסם אותי עם האוטו, יש סרטון.

הגשתי תלונה למשטרה כמובן. אשתי רוצה לעזוב את הבית, פעם קודמת שבוע ימים היא לא יכלה להישאר בדירה כי האיש בועט לנו בדלת. הגשתי כבר פעם שניה תלונה ואמרו לי לגשת להוציא צו הרחקה נוסף."

לסיום, פנה התושב לבית המשפט וביקש מהשופט, סגן נשיא בית משפט השלום אשקלון אבשלום מאושר: " בבקשה תיתן לי צו יותר ארוך שיהיה לנו שקט".

השופט עצמו החליט שלא לאשר את צו ההרחקה והחזיר את התושב למשטרת ישראל תוך שהוא מוסר בהחלטתו:

" לפני בקשה לצו הרחקה כנגד המשיב.

מטענות המבקש עולה כי המדובר במשך למעלה משנה בו המשיב מטריד לטענתו אותו ואת אשתו. עוד עולה כי המבקש הגיש בפעם השנייה תלונה במשטרה והשוטר הפנה את המבקש לבית המשפט  להוציא צו הרחקה, כך לפי טענתו.
לאחר שעיינתי ושמעתי את דברי המבקש, אני סבור כי אין זה מתאים לצו הרחקה ועל המשטרה לטפל בתלונה שהגיש המבקש ולא לשלוח את המבקש לבית המשפט.
אשר על כן, אני לא מוצא לנכון ליתן צו הרחקה. מורה על מחיקת הבקשה"

כעת נותר לחכות ולראות אם התושב יבחר לגשת למשטרה או שישוב לבית המשפט לניסיון נוסף.

בית משפט השלום אשקלון, צילום: אשקלנייעס

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן