לזכרו של גיל-עד שער: מיזם מתוק בלב בבית החינוך אמית | כל הפרטים

מיזם מתוק בלב

התלמידים במבצע מתוק בלב לזכר גיל-עד שער: לזכרו של גיל-שער הי"ד, אחד משלושת הנערים שנרצחו ונחטפו בגוש עציון – תלמידי מגמת מלונאות בבית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון הכינו עוגיות שוקולד צ'יפס, ארזו יפה ויצאו לחלק בשכונה ובמרכז יום לקשיש הסמוך לבית הספר.

מיזם 'מתוק בלב' הוקם לזיכרו של גיל-עד שער הי"ד, שאהב מאוד לאפות עוגות ועוגיות. אחרי הרצח החליטה משפחתו להנציח אותו במבצע מתוק בלב ביום הולדתו.

מיזם מתוק בלב
צילום: דוברות אמית

השנה הצטרף למיזם בית החינוך אמית טכנולוגי אשקלון יחד עם מגמת מלונאות, שבמשך כל היום, בכל שיעור מגמה אפו עוגיות שוקולד ציפס, ארזו את העוגיות יפה והדביקו פתק עם הסיפור, בשעה האחרונה כיתה י'1, שכחלק מהערכה חלופית על התמודדות בשעת משבר יצאו עם המורה לחלק את האריזות לתושבי השכונה ובמרכז יום לקשיש הסמוך.

התלמיד אלעזר שניידר מכיתה י'1 אמר כי בתור תלמיד שמתגורר בקריית ארבע ומכיר את הסיפור מקרוב ממש התרגש לקחת חלק במבצע שכזה. "כשראינו את האור בעיניים של התושבים שסתם פתאום קיבלו מארז עוגיות עם פתק על הסיפור של גיל-עד, היה שווה כל רגע".

לדברי איציק אברג'ל, מנהל בית החינוך: "חינוך לציונות ולערכים מתחיל ונגמר בנתינה. גאה בתלמידים שלנו שמשלבים בתוך הלימודים יוזמות של חסד ועשיה למען החברה הישראלית".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן