הערב: ישיבת מועצת העיר אשקלון I כל מה שיהיה שם והנושאים בהם ידונו נבחרי הציבור שלכם ומה יש לעו"ד קידר להגיד על זה?

הערב תתקיים בבניין העירייה ישיבת מועצת העיר, שתועבר בדף הפייסבוק של אשקלנייעס בשידור חי, ניתן לעקוב לאחר סימון בלייק אחרי הדף בלחיצה כאן.

במהלך הישיבה צפויים חברי מועצת העיר לדון במספר נושאים, ולאחר שכבר כמה חודשים לא כל חברי המועצה טורחים להגיע לישיבות, היום צפוייה נוכחות גבוהה, שכן המועמדים למועצת העיר הבאה כבר החלו לחמם מנועים לקראת פתיחת הקמפיינים בעוד חודשים ספורים.

במהלך ישיבת המועצה הערב, ידוני חברי המועצה במספר סעיפים כפי שנקבעו מראש ונשלחו לחברי מועצת העיר.

הסעיף הראשון יעסוק באישור פרוטוקול ישיבת המועצה הקודמת, כזכור בעבר הלא רחוק, פורטל אשקלנייעס ביקש מספר פעמים תשובות מהעירייה על אי פרסום הפרוטוקולים של ועדות ומועצת העיר, ולבסוף הסכימו בעירייה לפרסום הפרוטוקולים של ישיבות המועצה, אך עדיין כמעט ואין עדכונים חיים על פרוטוקולים של ועדות העירייה למרות החובה שבשקיפות מול האזרח.

לאחר מכן ולפי הסדר, הנה לפניכם רשימת הנושאים בהם ידונו חברי מועצת העיר אשקלון הערב, בישיבת המועצה שתתקיים בבניין העירייה בקומה הרביעית, הכניסה כמובן חופשית ומותרת לכלל תושבי העיר אך אין צורך להגיע, הישיבה תועבר בשידור חי בדף הפייסבוק של פורטל החדשות אשקלנייעס, בלחיצה כאן

2 .פרוטוקול ועדת כספים מס' 13 מיום 21.12.19 – לאישור המועצה

3 .פרוטוקול ועדת הנחות מס' 7 מיום 2021.12.28 – לאישור מועצת העיר

4 .פרוטוקול ועדת הנחות מס' 8 מיום 2021.12.28- לידיעת מועצת העיר

5 .שאילתה של חה"מ מר רמי סופר בנושא: ניגוד עניינים .

6 .שאילתה של חה"מ מר רמי סופר בנושא: פרסום שמו ותמונותיו של ראש העיר בניגוד לחוק .

7 .הצעה לסדר יום של חה"מ אפי מור בנושא: ניגוד אינטרסים של עוזר רה"ע מר אליהו ברדא.

8 .הארכת תקופת כהונת הרכב ועדת ערר לשנה נוספת ו/או עד בחירת הרכבי ועדות חדשים –
מצ"ב דברי הסבר

9 .מינויה של הגב' דורית שלום כממונה על חוק הטרדה מינית בהתאם לסעיף 7א לחוק למניעת
הטרדה מינית , תשנ"ח-1998.

הכניסה לבניין העירייה, צילום ארכיון: דוברות עיריית אשקלון

עו"ד תמר קידר מסרה לאחר פרסום סדר היום של מועצת העיר הודעה ובה כתבה: " כמה הערות על סדר היום של ישיבת מועצה – שוב פעם, אין בסדר היום את החובה לפי 140ב. לפקודת העיריות לפיו:

(א) ראש העיריה ימסור למועצה אחת לשלושה חדשים דין וחשבון על מצבה הכספי של העיריה ויפרט בו את הוצאותיה והכנסותיה. (ב) ראש העיריה יגיש למועצה אחת לשלושה חדשים דין וחשבון בכתב על פעולות העיריה. (ג) המועצה תקיים דיון, במועד שתקבע לכך, בדין וחשבון שנמסר לה לפי סעיפים קטנים (א) או (ב). כמו כן, אין הצעות לסדר של העירייה או של חברי המועצה בקואליציה, למעט עניינים טכניים. למה? . למה עדיין לא נמסרה חוות דעת משפטית לגבי ניגוד העניינים של גלאם?"

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן