אושר תקציב העירייה לשנת 2022: כ-2.5 מיליארד שקלים לרווחת העיר אשקלון ותושביה | כל הפרטים

ישיבת העירייה הערב, תקציב העיר

גם בשנת 2022 תמשיך העירייה להגדיל את ההשקעה במערכת החינוך, בשירותים החברתיים, בתחבורה, בתעסוקה, בתרבות, בתעסוקה, ביצירת מרחבי פנאי בחיק הטבע לצד שימור הסביבה, בשכונות הוותיקות והחדשות כאחד.

ראש העיר, תומר גלאם: "מרבית הפרויקטים הינם פרויקטים מחוללי מפנה בעיר, שיחזקו את מעמדה של אשקלון ויציבו אותה בשורה הראשונה של הערים הגדולות והמפותחות בישראל".

ההצבעה על התקציב
צילום: אלדד עובדיה, דוברות עיריית אשקלון

הערב, שני, 27.12.2021, אישרה מועצת העיר אשקלון את התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר העומד על כ-2.5 מיליארד שקלים לרווחת תושבות ותושבי העיר אשקלון.

בפתח הישיבה אמר ראש העיר, תומר גלאם: "גם בשנת התקציב הבאה נמשיך לקדם שורה של פרויקטים משמעותיים לעיר אשקלון ונעצב את המחר בכל התחומים, כפי שעשינו עד כה. מרבית הפרויקטים הינם פרויקטים מחוללי מפנה בעיר, שיחזקו את מעמדה של אשקלון ויציבו אותה בשורה הראשונה של הערים הגדולות והמפותחות בישראל".

עוד הוסיף ואמר ראש העיר: "שנת 2022 תהיה שנה שבה העיר אשקלון תזנק קדימה ותמשיך להיות מקום מגורים מועדף על עשרות אלפי משפחות חדשות. אנו צופים בגאווה גדולה בביקוש האדיר למגורים בעיר ועושים כל שניתן כדי שהתושבים הקיימים וגם החדשים ייהנו משירותים עירוניים ברמה אחרת.

"אני רוצה להודות לעובדות ועובדי העירייה על המסירות, המקצועיות ועבודה יוצאת דופן למען תושבי אשקלון ולכם, חברות וחברי המועצה, על שיתוף הפעולה בעבודה הנעשית לכל אורך השנה לטובת תושבי אשקלון. יחד, אנחנו מעצבים את המחר".

במהלך ישיבת המועצה זכה התקציב החדש לתגובות חיובית מחברי המועצה אשר שיבחו את פעילות העירייה והעומד בראשה, את פעילות מנהלי האגפים בכלל ועובדי אגף התקציבים בפרט וכמובן את הפרויקטים בתחומים השונים המעידים על סדר עדיפויות ששם את צרכי התושב בראש הרשימה.

ישיבת העירייה הערב, תקציב העיר
צילום: אלדד עובדיה, דוברות עיריית אשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן