התפתחות בפרשה שמסעירה את אשקלון

הרפשה שמסעירה את העיר אשקלון כולה בימים האחרונים נמשכת, הפעם עם התפתחות נוספת שעשויה לשפוך אור נוסף על הפרשה.

אתמול פרסמנו כאן באשקלנייעס לאחר החשיפה של אתר הזירה אשקלון כי שלוש תלמידות בבית ספר מוכר בעיר נשלחו למעצר בית לאחר שאיימו על תלמידה אחרת בבית הספר.

התלמידות ביצעו את האיומים באמצעות השחתת תא שירותים בבית הספר בו הן לומדות ומרחית דם מסויים ככתובת על הקיר בו כתבו: " מוות ל( שם הקורבן הנפגעת ) ז"ל "

בבית הספר הבינו שמדובר באירוע חריג מאוד, ובעבר כבר עלתה הרשת אליה משתייך בית הספר לכותרות עם פרשה אחרת במעורבות מורה ותלמידים מאשקלון ומיד החליטו לערב את כל הגורמים, לרבות אנשי הרשת, על מנת לדאוג לשלום התלמידים בבית הספר.

הפעם מדובר בסוג אחר של סערה באשקלון, צילום ארכיון: אדי ישראל – ' חשיפה בית הספר לצילום '

מאז ועד היום נעשו מספר פעולות והיום כפי שמובא כאן בפרסום ראשון, תלמידה נוספת נחקרה בפרשה ולאחר החקירה שוחררה בתנאים מגבילים.

בבית הספר נעשו כאמור פעולות על מנת לוודא שלתלמידים שלום, והחקירה היום נלווית לאירוע החריג שהתרחש בשבוע שעבר בשטח בית הספר.

בתוך כך, הורים בבית הספר החליטו לגבות את ההנהלה שפעלה כראוי לאחר שנודע דבר האיום החריג וכעת נותר לראות מה יקרה כשהתלמידות, קטינות בעצמן, מבתים טובים יחזרו לבית הספר ויבקשו את סליחתה של התלמידה שנפגעה מהדברים ומאז מתקשה עדיין להתאושש.

בנוסף, מקווים בסביבת בית הספר כי הנושא ידעך לטובת שלומה של התלמידה ומחכים לראות שהפרשה כבר הסתיימה וניתן לחזור לשגרת למודים רצופה ללא אירועים חריגים נוספים ומקווים ששוב יהיה כיף להגיע לשטח בית הספר מבלי לעסוק יותר בנושא.

אתם כבר שם? כל אשקלון בפנים – עדכוני אשקלון – לדעת כל מה שקורה בעיר!!! להצטרפות לאחת הקבוצות לחצו כאן:

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן