למרות בקשת הנהגת ההורים: מבצע החיסונים ללא הסכמת רוב ההורים במוסדות הלימוד יוצא לדרך – מה דעתכם? הגיבו כדי שגם בעירייה יידעו מה דעתכם

מבצע החיסונים במוסדות הלימוד יוצא לדרך, זאת למרות הנגדות הנהגת ההורים הארצית שלא להפעיל את מבצע החיסונים במוסדות החינוך ללא הסכמת רוב ההורים.

במאבק הנוכחי, נראה כי מנגדי החיסונים ומכחישי הקורונה לא לבד, רבים טוענים כי אין לחסן את הילדים למרות שההורים עצמם התחסנו ובפועל מתנגדים לרעיון.

אתמול, יצאה הנהגת ההורים הארצית בקריאה שלא לאפשר חיסוני ילדים במוסדות הלימוד ללא הסכמת רוב ההורים, אולם נראה כי איש לא התרגש מהבקשה והיום הוחלט כי מבצע החיסונים במוסדות הלימוד ייצא לדרך, למורת רוחם של ההורים שהתנגדו למהלך.

נזכיר שבשבוע שעבר כבר דווח על ילד שחוסן למרות שהוריו התנגדו לכך ולאחר שהדבר נודע להם הם זעמו על כך מאוד אך לא נותר להם הרבה מה לעשות עם זה.

גם בעיר אשקלון הורים רבים ששולחים את ילדיהם למוסדות הלימוד לכמה שעות של לימוד חוויתי באוירה של כיף עם חבריהם, טוענים כי הם מתנגדים לחיסון ילדיהם אך לא ברור אם בפועל הילדים יחוסנו או לא.

בשבוע האחרון התגלו באשקלון למעלה מ 30 חולים חדשים ובעירייה ציינו היום כי לפי תכנית הרמזור, אשקלון עדיין בצבע ירוק ונמשכות בדיקות הקורונה בהיכל הספורט בשכונת אגמים.

האם אתם בעד או נגד חיסון הילדים במוסדות הלימוד? הגיבו כאן למטה ?

חיסון חצבת בשנים הקודמות, צילום ארכיון: דוברות משרד הבריאות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן