מול עיני אימו – פעוט נמצא עם שמיכה על פניו במעון מוכר ופונה במצב קשה I כל הפרטים

טגרדיה במעון מוכר באשקלון – פעוט לא התעורר משנתו עם שאר חבריו למעון.

כוחות הצלה רבים הוקפצו למעון אולם כשהגיעו לשם גילו כי מה שנותר להם הוא לנסות להעניק לו סיוע ראשוני בזירה והתינוק בן הארבעה חודשים פונה במהירות למרכז הרפואי ברזילי אשקלון.

אימו של התינוק שעובדת בעצמה במעון עשתה את דרכה למרכז הרפואי ברזילי על מנת להיות עם בנם הקטן שבינתיים שב להכרה ועובר כעת סדרת בדיקות בברזילי.

מהמשטרה נמסר כי לפי שעה לא עולה חשד לפלילים או רשלנות וכאמור הפעוט נרדם ובשלב לא ידוע לעת עתה השמיכה עלתה על פניו וככל הנראה חסמה עבורו את נתיב האויר.

כזכור השבוע נפטרה התינוקת אדל אסולין ז"ל מקרית גת לאחר שהמטפלת במעון בו היתה לא שמה לב למתרחש כשעלתה על מגלשה בגן ובצורה טרגית ( שלא נפרט כאן ) נחנקה ופונתה במצב אנוש למרכז הרפואי ברזילי שם ניסו להלחם על חייה עד יום שני השבוע.

בשעות הערב של יום שני היא כבר היתה במצב של מוות מוחי, ושעות ספורות מאוחר יותר היא נפטרה והלוויתה יצאה לדרך בשעה 1 מהמרכז הרפואי ברזילי לבית העלמין בקרית גת.

כאמור, לאחר שכל חבריו התעוררו משנתם, הפעוט לא קם והוא פונה במצב קשה מאוד למרכז הרפואי ברזילי אשקלון, משם נמסר לפני זמן קצר כי הוא בהכרה והחוקרים שהגיעו למעון גבו עדויות מצוות הגן וההערכה כעת היא שהתינוק הרים את השמיכה על פניו במהלך השינה.

 

אמבולנס מד"א בחניית המרכז הרפואי ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן