התרשלות בהשתלת שן או אי הבנה מבהילה? דיון נגד רופא השיניים המוכר מאשקלון הסתיים בגישור

תושב אשקלון שהגיע לטיפול באחת ממרפאות השיניים המוכרות בעיר החליט לתבוע את רופא השיניים שביצע בו את הטיפול, למרות שמדובר ברופא שיניים מוכר ואהוד.

לטענת המטופל, בעקבות לחץ בסוף יום העבודה, רופא השיניים מיהר לסגור את יום העבודה התרשל בעבודתו ובעקבות כך נגרם לו נזק בשן לכל החיים.

בצר לו, הוא פנה שוב לרופא השיניים מספר פעמים במטרה שזה יפצה אותו על הטיפול הלקוי לטענתו, בין היתר גם באמצעות שליחת מכתבים מעורך דין מוכר באשקלון.

רופא השיניים המוכר מאשקלון, טען לחפותו ושהעבודה שעשה הייתה טובה ובעקבות מצבו הבריאותי והחיסיון הרפואי המוטל על התיק של הלקוח של עו"ד, שהוא המטופל, הוא לא יכול לפרט יותר לגבי אופן ביצוע העבודה שכן המטופל סבל ממחלות רקע רבות.

בסופו של דבר, לאחר שהמטופל הבין שהוא לא יקבל כסף חזרה עבור הטיפול ובטח לא את הפיצוי אותו דרש, החליט המטופל לתבוע את רופא השיניים המוכר בבית המשפט לתביעות קטנות באשקלון.

רופא השיניים שלח לבית המשפט כתב הגנה מפורט, אולם למרות זאת החליט בסופו של דבר להימנע מהליך משפטי ובאמצעות גישור בין השניים החזיר ללקוח סכום של 2000 ש"ח.

עם הליך הגישור פנו הצדדים חזרה לבית המשפט שנתן להליך תוקף של פסק דין והשניים חזרו לביתם לשלום, עייפים מההליך אך מרוצים מהתוצאה שהביאה לשנים חזרה את הרוגע והאפשרות לחזור לשגרה באווירה של כיף ללא תביעות ברקע.

אילוסטרציה, כיסא במרפאת שיניים. צילום: פיקסבי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן