קיבלתם את השמועה על שלושה מחבלים שנתפסו ביום חמישי בעיר? אז.. זה לא מחבלים.. זה מה שבאמת היה:

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה מנהלי למשך 30 ימים, לעסק בעיר אשקלון, שהעסיק תושבי שטחים בניגוד לחוק

רבים ביום חמישי האחרון בעיר פנו למערכת לאחר שנפוצה ברחבי העיר שמועה על שלושה מחבלים שנתפסו במקום מרכזי בעיר, במערכת כמובן נפתחה בדיקה אולם כל הגורמים סירבו לאשר שמדובר במחבלים כלשהם שנתפסו או עשו את דרכם לביצוע פיגוע בעיר אשקלון.

השמועה התמקדה במקומות בילוי בעיר אליהם אנשים יוצאים לשעה של כיף בבית קפה או מסעדה עם חברים, והצליחה להלחיץ תושבים רבים שנבהלו ונכנסו לדריכות במקומות בהם בילו.

בפועל, התרחש אירוע אחר לגמרי, כשביום חמישי האחרון, הגיעו שוטרי תחנת אשקלון למסעדת 'כולנו' ברחוב מח"ל בעיר אשקלון, וערכו במקום חיפוש ממוקד, שבמהלכו אותרו 3 שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים של ארץ ישראל מעבר למה שמוגדר כ"קו הירוק", שעפ"י ממצאי החקירה עבדו ולנו במקום בניגוד לחוק.

מהמשטרה נמסר כי " בעל העסק נחקר במשטרה בחשד להעסקה והלנה של שוהים בלתי חוקיים וצפוי נגדו כתב אישום. כמו כן נחקרו 3 החשודים שנתפסו במקום, נגד אחד מהם הוגש כתב אישום ובקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

לאור ממצאי החקירה, מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב פרץ עמר, חתם על צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים.

משטרת ישראל תבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע כניסתם, שהייתם ועבודתם של שוהים בלתי חוקיים בשטחי ישראל ותנקוט ביד קשה כנגד מי מהמעסיקים \ מלינים המאפשרים ומעודדים שהייתם בתחומי ישראל".

שוטרים מדביקים את צו הסגירה לעסק בעיר אשקלון, צילום: דוברות משטרת ישראל
שוטרים מדביקים את צו הסגירה לעסק, צילום: דוברות משטרת ישראל

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן