גדר אילוף לכלבים – מהם היתרונות של גדר אילוף?

 

אילוף כלבים הוא אתגר לא קל, הוא משתנה כמובן לפי אופיו של הכלב, גילו וההרגלים שהוא סיגל לעצמו. תמיד אפשר ללמוד איך לעשות את זה טוב יותר, כיצד לאלף את הכלב ולהרגיל אותו להרגלים נאותים לפי רצוננו ואורח החיים שלנו. אם כי לעיתים צריך להיעזר באביזרים או להתייעץ עם מאלף מקצועי. בסופו של דבר תמיד חשוב לנו להגיע למצב בו הכלב ממושמע לנו ויודע היטב מיהו המנהיג של העדר.

גדר אילוף – להגדיר את הגבולות

לא תמיד קל להגדיר גבולות, לא פשוט להיות עקביים ומלאי סבלנות מול כלב שרק מנסה את הגבולות. כאן צריך להיעזר באביזרים ובכלים שמשמשים גם את המאלפים המקצועיים. באמצעות אביזרים אלו ניתן לעשות את הפעולה טוב יותר ולהשיג תוצאות משמעותיות.

מהם היתרונות של גדר אילוף?

גדר אילוף מאפשרת לנו ללמד את הכלב גבולות מהם. להקצות לו שטח מסוים בו הוא צריך ויכול לשהות בו בזמן הנתון, ולמנוע ממנו את היכולת לצאת. הגדר תספק לו את הביטחון ואת השלווה ותמנע מצב בו הוא פורץ מהשטח ומסתובב במקומות בהם הוא אינו מורשה לשהות. חשוב לציין שצריך לסגל את הכלב לשימוש במוצר כמו גדר אילוף בצורה חכמה והדרגתית, כך שהמקום הזה יהיה נעים עבורו. שהוא לא יתנגד ויפתח חרדה מהמקום הסגור הזה. כי למען האמת כל כלב צריך את התיחום ואת השטח המצומצם מפעם לפעם.

מזון וחטיפים לשיפור החוויה

במקרים רבים יומלץ לתת לכלב חטיפים או מזון אהוב דווקא כאשר הוא בתוך גדר האילוף. כך אנו יוצרים התניה חיובית שנותנת לו את התחושה שגדר האילוף היא דבר טוב עבורו. הוא מרגיש בטוב מעבר לגדר, נהנה מפינוקים וגם הגבולות לא מטרידים אותו מידי.

הגנה על הכלב ועל הבית שלכם

במקרים רבים חשוב לנו לתת גבולות לכלב כדי לספק לו הגנה עצמית. ההגנה הזו תמנע מצבים בהם הכלב יפגע בעצמו, במיוחד אם הוא נמצא לבד בבית או בחצר. מעבר לכך – הגדר מאפשרת לכם למנוע מהכלב להזיק לרהיטים או לשטיחים שלכם. כי כאשר הוא נמצא מעבר לגדר האילוף הוא לא יכול להסתובב בבית ולעשות כל מה שעולה על דעתו.

שימוש נכון להפקת התועלת

כדי להפיק את התועלת המקסימלית מגדר האילוף צריך לדעת כיצד להשתמש בה. שימוש נכון מאפשר לכם להרגיל את הכלב לציות ולהרגלי חיים נאותים. כך תוכלו לחיות אתו בכפיפה אחת באיכות חיים טובה!

מחפשים אוכל לכלבים במחירים משתלמים? היכנסו לקישור הבא https://www.petway.co.il/product-category/%D7%9B%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9D/

צילום: FREEPIK

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן