טרטור וסבל רב – מה עבר על תושב אשקלון שביקש תור דחוף למרפאת כאב בקופ"ח כללית

מכר קרוב של מערכת אשקלנייעס פנה אלינו לאחר שנתקל באטימות מצד קופת חולים כללית לאחר שמאז שעבר תאונת דרכים קשה, במרפאות כללית החלו לטרטר אותו למרות שרופא המשפחה, מטעם הקופה עצמה, שלח אותו עם הפניה דחופה למרפאת כאב.

ההפניה הדחופה מהרופא ככל הנראה לא השפיעה על אנשי שירות הלקוחות בכללית שבמקום לקבוע לו תור במקום, כמתבקש במקרה שמוגדר דחוף, החליטו להפנות אותו למרפאה בבאר שבע.

כשפנה למרפאה בבאר שבע נמסר לו שהמרפאה כבר לא עובדת, וכשחזר למרפאה בה הוא מטופל בשכונת ברנע באשקלון, הפנו אותו למוקד *2700.

המוקדניות קבעו לו תור רחוק של 4 חודשים ויותר, ולמרות שהוא סובל מכאבים, נראה שלאף אחד בכללית, פרט לרופא המטפל, זה לא ממש הזיז.

הסיפור ההזוי הזה נמשך עד היום. לאחר שהמערכת קיבלה את הפניה פנינו לקופת חולים כללית, שם ניסו להסביר כל מיני דברים אולם התברר שההסברים שלהם לא היו נכונים ( לא נפרט את ההסברים של כללית בעקבותם כמעט ולא האמנו למכר שפנה למערכת ) אולם מסמך הנמצא בידיו של המכר, לרבות תיעוד שיחות עם המוקד הראה תמונה הפוכה מזו שניסו להציג בקופת חולים כללית, בה יש את מספר המבוטחים הגדול ביותר במדינת ישראל, וייתכן והמקרה שלו נפל בין הכיסאות.

כיסאות במרפאת כללית. צילום ארכיון: אשקלנייעס

בעקבות פניית המערכת, מהמרפאה כבר יצרו עימו קשר לאחר הוראה מהנהלת המחוז בקופת חולים כללית, וראו זה פלא, נמצאו תורים בבאר שבע לתחילת החודש הקרוב, ומחר כבר יתאמו לו את התור.

תגובה רשמית טרם נמסרה מקופת חולים כללית וכשתמסר תגובה רשמית היא תעלה כאן במלואה.

גם אתם נתקלתם בעוול? קיבלתם שירות לקוי? צרו איתנו קשר בלחיצה כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן