בעקבות רשלנות: אלבר תובעת את עיריית אשקלון

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

חברת אלבר הגישה השבוע תביעה לבית משפט השלום באשקלון נגד עיריית אשקלון, בעקבות נזק שנגרם לרכב החברה.

תחילת האירוע לפני כעשרה חודשים, נהגת שהשתמשה ברכב של אלבר, נסעה באחד מרחובות העיר, שם להפתעתה שמעה קול חבטה חזק מתחתית הרכב.

לתדהמתה התברר לה כי עלתה עם הרכב על קולטן גשמים שלא היה במקומו ולרכב נגרם נזק רב בגלגלים, כמו גם חור בתחתית הרכב.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

באלבר מעריכים את אומדן הנזק בכ 13000 ש"ח, ואף שילמו 1000 ש"ח לשמאי על מנת שיוכיח את הפגיעה, ופנו לבית המשפט נגד עיריית אשקלון במטרה שתפצה את החברה בגין הנזק שנגרם לרכב.

בין היתר טוענים באלבר כי העירייה לא פעלה להציב שלטי אזהרה במקום או לגדר אותו על מנת להזהיר את הציבור מהנזק, ולא היו אנשים שיפקחו על המצב בכביש.

שוויו של הרכב, מסוג טויוטה קורולה עומד על כ 90000 ש"ח והנזק שנגרם לו עשוי גם להביא לירידת ערך. אלבר היא אחת מחברות השכרת הרכב והליסינג הגדולות בישראל עם מוניטין ושם טוב בעקבות שירות הלקוחות שהם מספקים ללקוחות הפוקדים את סניפי החברה.

לקראת החורף הקרוב שכבר החל והסערות הצפויות נראה שבעיריית אשקלון כבר החלו להערך אך עדיין לא מן הנמנע שישמעו טענות בדבר " שבר ענן " או " סערה שלא נראתה באזור מעולם ", למרות שבעיר החלו לעבוד על התשתיות.

נזכיר שבשנה שעברה נרשמו בעיר אירועי הצפות רבים ולקראת סוף השבוע הסוער הצפוי, תושבים רבים כבר החלו לחבר את החפצים בחצרות ולקשור אותם על מנת שלא יעופו בסערה.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן