הצמיחה בשוק הדיור: אפי קפיטל יוצאת לפריסייל בשלב ב' בעיר היין באשקלון

אפי קפיטל יוצאת לפריסייל בשלב ב' בעיר היין באשקלון

בשלב א' החברה מכרה 126 דירות בפחות משנה בסכום כולל של כ-135 מיליון שקל

אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על פתיחת שלב הפריסייל בפרויקט של החברה בעיר היין באשקלון. במסגרתו מוצעות דירות 3 חדרים בגודל של 81 מ"ר, מרפסת בגודל 10 מ"ר, מחסן וחניה במחיר של החל מ-1.32 מיליון שקל. דירות 4 חדרים בגודל של 101 מ"ר, מרפסת בגודל 12 מ"ר, מחסן וחניה במחיר של החל מ-1.55 מיליון שקל ודירות 5 חדרים בגודל של 123 מ"ר, מרפסת בגודל של 14מ"ר, מחסן וחניה במחיר של החל מ-1.65 מיליון שקל. לרגל הפריסייל החברה תעניק מערכת בית חכם לכל הרוכשים ובדירות 5 חדרים ומעלה גם מערכת מיזוג אוויר מלא.

פרויקט אפי בעיר היין כולל 328 יחידות דיור ב-5 מגדלים המתנשאים לגובה של 15 קומות בעירוב שימושים עם כ-500 מ"ר של מסחר בין המגדלים. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות 3 עד 6 חדרים, דירות גן, פנטהאוז ומיני פנטהאוז. מיקום הפרויקט מהווה יתרון משמעותי שכן הכניסה הראשית לשכונה נמצאת בסמיכותו ויש מרחב רב בינו לשאר בנייני השכונה, דבר המאפשר זרימת אוויר ונוף פתוח מהקומות הנמוכות.

שכונת עיר היין נחשבת כאחת משכונות הדגל אשר נבנות כיום באשקלון. הצפי כי בעתיד השכונה תכלול כ-40 אלף תושבים אשר ייהנו מוסדות חינוך מודרניים ומתקדמים, פארקים ירוקים, גינות ציבוריות, מסלולי אופניים ייעודים, מרכזי קניות, מסחר ומשרדים וקירבה למוקדי תחבורה מרכזיים כדוגמת כביש 4 ומחלף יציאה נוסף בסמיכות ליישוב באר גנים הצמוד לשכונה, תחנת רכבת חדשה ועוד.

עינב כהן מנהלת השיווק באפי קפיטל מציינת כי שכונת עיר היין קורמת עור וגידים ואנו רואים את ההשקעה והתכנון הרב מצד העירייה בקידום ופיתוח שכונה מודרנית המתאימה לצרכים המשתנים של זמננו. כהן מוסיפה, "זהו הפרויקט השני שאנו בונים בשכונה, כאשר הפרויקט הראשון שכלל 126 דירות מכרנו בפחות משנה מתחילת השיווק. אנו מאמינים בשכונה ורואים כיצד תושבי אשקלון והסביבה מזהים את הפוטנציאל הגלום בה."

אפי קפיטל, עיר היין אשקלון. הדמייה: 3Ddesign

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן