"תשמרי טוב על הילדים שלך" – עבריין החליט שיש לו סכסוך עם אישה מאשקלון והסיפור התדרדר

האלימות ברחבי העיר ממשיכה לייצר כותרות, ושוב גם חפים מפשע וילדים נמצאים על הכוונת של העבריינים גם אם הם לא קשורים לשום פעילות עבריינית וחפים מפשע לחלוטין.

בית המשפט השלום באשקלון דן היום בסוגיה של תושבת העיר שפנתה בבקשה למתן צו הרחקה שיביא לשמירה על חייה וחיי ילדיה מפני עבריין שהחליט שיש לו סכסוך איתה ועם משפחתה.

האישה ההמומה גילתה להפתעה יום אחד שהעבריין נכנס לביתה ויצא לחצר עם חבר נוסף ובקבוק שתיה חריפה תוך שהם מחכים שמישהו מבני הבית ייגש אליהם.

כשראתה אותם מחלון הקומה השנייה החלה לצעוק שייצאו מהמקום ואמרה שהיא תזמין את המשטרה במידה והם לא ילכו. השניים החליטו לצאת לספסל שנמצא מול הבית ומשם המשיכו את מסכם האיומים על בני המשפחה והעבריין אמר לה: " תשמרי על הילדים שלך" תוך שהוא מוסיף שרשרת איומים עסיסית ומגוונת כלפיה וכלפי בני משפחתה.

בנוסף, נשלחו לאישה אנשים מטעמו במטרה לאיים עליה ועל בעלה שכלל לא קשור לדין ודברים בין השניים.

בדיון בבית משפט השלום אשקלון אמרה האישה: "  השבוע היה דיון שבעלי והבת היו פה בעניין דומה עם השכן יהודה ואתמול שלח ….. את הדוד שלו בשעה 00.23 בלילה ואני הגשתי תלונה במשטרה ואמרו לי לבוא לפה.

המרחק בין הבית שלו לבית שלנו רחוק ואני רוצה שהוא יתרחק מאיתנו. הוא חולה נפש ואם הוא לא יכול לבוא ישירות אלינו הוא שולח אנשים. אפילו בפני השוטרים הוא איים עלי. אמרתי לו שיש לי ילדות קטנות והמשיב אמר לי עדיף שתשמרי עליהן.

רוצים לסבך את בעלי שלא במקום הזה בכלל. הוא בא עם החבר שלו ומאיים ויושב עם בקבוק עארק בגינה ומקלל ומאיים".

בבית המשפט כמובן הסכימו לבקשת האישה והוציאו צו הרחקה לעבריין למשך שלושה חודשים מבית ומכל מקום בו היא נמצאת במרחק של 100 מטרים. בנוסף, ביקש בית המשפט מהמשטרה לסייע לאישה באכיפת הצו ושמירה על ביטחונה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן