איבוד שליטה? החיסולים נמשכים – והקשר בין החיסול בצפון לחיסולים בדרום

חששה של המשטרה התברר כמוצדק- כמידי שבוע, נשמכים ניסיון החיסול והחיסולים ברחבי הארץ מאז שחרורם של שני מנהיגי ארגוני הפשיעה הגדולים בדרום

מאבקה של המשטרה בארגוני הפשיעה והפשיעה האלימה נמשך ואתמול תגובה מהירה של בלשי ימ"ר לכיש שפועלים לילות כימים ונמצאים בפוקוס מלא על הפשיעה באזור במטרה לשמור על בטחון האזרחים, הובילה למעצר כמעט 'על חם', של 2 חשודים בביצוע ירי לעבר תושב בית שקמה.

במהלך פעילות ממוקדת של בלשי ימ"ר לכיש, עלה חשדם של השוטרים נגד 2 חשודים שביצעו ירי לעבר תושב בית שקמה ונמלטו מהמקום ברכב.

תגובה מהירה של השוטרים, הובילה לאיתור ומעצר הרכב במושב סמוך, ובו שני החשודים המוכרים למשטרה בגילאים 20 ו 40 כשברשותם אקדח טעון ותחמושת שבאמצעותו עפ"י החשד בוצע הירי.

במקביל, התקבל במוקד המשטרה דיווח מבית החולים אסותא באשדוד אודות הגעת גבר בן 28 עם פציעת ירי ברגלו והוא במצב קל.

מאוחר יותר בערב התקבל דיווח בקריות על רכב בו נמצאים 2 גברים ירויים ומבדיקת כוחות המשטרה שהגיעו לזירה התברר כי אחד הגברים שנפטר כעבור זמן קצר, הוא ראש ארגון פשע המזוהה כ'חבר' של ארגון פשיעה גדול באזור הדרום.

הדיווח הראשוני התקבל במוצש"ק סמוך לשעה 21:00 ובו נמסר אירוע ירי לעבר רכב ברחוב זבולון המר בקרית מוצקין, מותם של שני יושבי הרכב, אב ובנו, תושבי המקום בני 20 ו 53 נקבע במקום.

כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מרחב אשר – תת ניצב שאול צמח הוזעקו לזירה ופתחו בסריקות נרחבות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת החקירה שנפתחה.

מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, שגדל באשקלון ומכיר היטב את מנהיגי ארגוני הפשיעה השונים, הגיע לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת בהשתתפות סגל הפיקוד הבכיר, שבסיומה הופקדה החקירה על ימ"ר מחוז חוף.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן