מאוחדת קיימה הרצאה לעובדי עיריית אשקלון בסימן חזרה לפעילות גופנית לאחר הפסקה ממושכת

מכון הפיזיותרפיה של מאוחדת באשקלון, קיים מגוון פעילויות במסגרת שבוע הפיזיותרפיה העולמי, בהן הרצאה לעובדי עירית אשקלון. שבוע הפיזיותרפיה העולמי עמד השנה בסימן LONG COVID. ארגון הפיזיותרפיה הישראלי בחר לקדם שני נושאים עיקריים: שיפור היכולות הגופניות, הנשימה והתפקוד למחלימים מקורונה; וחזרה לפעילות גופנית הדרגתית למחלימים. מאוחדת, ציינה שבוע זה בהרצאות ופעילויות עבור המבוטחים והעובדים בעשרות המכונים והמרפאות ברחבי הארץ.

באשקלון נערכו מספר פעילויות בהן הרצאה לעובדי עירית אשקלון בנושא "חזרה לפעילות גופנית לאחר הפסקה ממושכת". את ההרצאה העבירה במקצועיות רבה הפיזיותרפיסטית אילה אולמר. לדברי לילי שניידרמן מנהלת מכון הפיזיותרפיה של מאוחדת באשקלון, "קיבלנו תגובות חיוביות על הפעילות ובין היתר נכתב כי ההרצאה הייתה מלמדת ונעימה".

שניידרמן מוסיפה כי קיים ערך מוסף לאיכות חיי המבוטחים במאוחדת ולראייה כמות מכתבי ההערכה הנשלחים לצוות המכון. פנינה כהן, לקוחה במאוחדת הביעה את הערכתה במכתב תודה. "עברתי ניתוח להחלפת מפרק ירך – שעבר בהצלחה, הצלחה שלא הייתה מתאפשרת ללא טיפולי הפיזיותרפיה המקצועיים של אילה ושליה מסניף אשקלון", ציינה. "עוד טרם הניתוח אילה הגיעה לביתי, בדקה את התשתיות, הכווינה והדריכה כיצד להיערך ליום שאחרי הניתוח. ביום השחרור אילה הגיעה לביתי והפיגה חששות. כמובן שזה המשיך בליווי צמוד של שליה ושל אילה שהיו זמינות לכל שאלה ועודדו גם כשכאב וכשהיה קשה. אין בי כל צל של ספק כי עם כל הכבוד לצוות בית החולים – ויש לי הרבה כבוד והערכה אליהם – ללא הטיפול המשלים של הפיזיותרפיה התוצאה של הניתוח לא הייתה מוצלחת".

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב ציין כי "העובדים המסורים במאוחדת: מנהלי המכונים, הפיזיותרפיסטים, המזכירות, עובדי השיקום – כל אחת ואחד מהם בעל תרומה רבת ערך למטופלים שלנו. בתקופה בה אנו נמצאים, הערך המוסף שלהם ניכר בשמירה על איכות חייהם של לקוחותינו. הם עושים עבודה יוצאת מן הכלל שנמדדת מתוך ערכי הארגון שלנו, מתוך השליחות שכולנו חתומים עליה וגאים בה. אני גאה שיש לי מערך חדשני, שמפתח, שיוזם ועושה אקדמיה ומבקש לנצל במה זו בכדי להוקיר תודה והערכה על עשייתם הרבה לאורך כל השנה".

סוזנה מרדכי, פיזיותרפיסטית מחוזית, מאוחדת מחוז דרום: "בשבוע הפיזיותרפיה העולמי נערכות פעילויות מגוונות במכוני הפיזיותרפיה והשיקום ברחבי המחוז, בסימן שיפור היכולות הגופניות, הנשימה והתפקוד למחלימים מקורונה וחזרה לפעילות גופנית הדרגתית למחלימים. השבוע הזה מבחינתי, הוא הזדמנות מיוחדת להביע את ההערכה הרבה לעשייה היומיומית של כלל העובדים במכוני הפיזיותרפיה והשיקום של מאוחדת במחוז דרום. הם אלה שבעצם מקדמים את איכות החיים של המטופלים שלנו. לא מספיק להציל חיים – אלא צריך לתת לאותם מטופלים איכות חיים, והם אלה שעומדים בחזית איכות החיים של המטופלים – אם זה בטיפול בשיקום ובקידום הבריאות – הכל ברגישות, במקצועיות, בחמלה ועם המון רצון לעזור ולקדם – ועל כך תודתי".

(צילומים: יח"צ מאוחדת מחוז דרום)

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן