אשת חינוך מאשקלון סובלת מאיומים והטרדות מבן זוגה לשעבר שנושא נשק ומפיץ תמונות מסויימות שלה – בית המשפט הוציא לו צו הרחקה

ההידרדרות באלימות נמשכת: אשת חינוך מאשקלון שהיתה בעבר הלא רחוק בקשר עם גבר תושב העיר פנתה השבוע לבית המשפט בבקשה שיוציא צו הרחקה לאחר שאיים עליה

אשת חינוך מאשקלון פנתה השבוע לבית המשפט בבקשה שיוציא צו הרחקה לגבר עימו הייתה בקשר בעבר הלא רחוק ולאחר שנפרדה ממנו, האחרון סירב לקבל את הפרידה וניסה במספר דרכים לחזור אליה בשנית.

האישה, שכבר החלה פרק אחר בחייה, עם בן זוג חדש, ניסתה להניא את בן הזוג לשעבר ולהסביר לו שהקשר ביניהם הסתיים לחלוטין, אולם מסתבר שלאחרונה חזר לארוב לה.

משסירבה לחיזוריו הרבים, החליט בן הזוג לשעבר לאיים כי יפיץ תמונות מסויימות שלה, ואף "הגדיל לעשות" והעביר חלק מהתמונות מעברה לבן הזוג הנוכחי.

אילוסטרציה. למצולמות אין קשר לכתבה – הפגנה מול בית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד פגיעה בנשים, צילום: עבור אשקלנייעס

בצר לה, פנתה הצעירה לבית המשפט השלום באשקלון בתחילת השבוע ואתמול ניתן צו הרחקה לבן הזוג לשעבר, לפיו אסור לו להתקרב אליה במרחק של 50 מטר, למוסד החינוכי בו היא מועסקת או בכל מקום בו היא נמצאת.

כמו כן, נאסר עליו ליצור קשר עם הצעירה או להטרידה בכל דרך ובכל מקום, לרבות באמצעות אחר, בטלפון, במחשב, בכתב וכיוצא בזה ולאיים על המבקשת, לבלוש אחריה, לארוב לה, להתחקות אחר תנועותיה או מעשיה, או לפגוע בפרטיותה בכל דרך אחרת.

צו ההרחקה שניתן לבן הזוג לשעבר תקף למשך שבועיים ובמקביל יחלו דיונים בנוגע להטרדות מהן סבלה הצעירה עד כה במטרה להביא לשמירה על חייה ופרטיותה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן