כתב אישום חריג: חברתו של סוכן משטרתי נחטפה על ידי ראש ארגון פשיעה מוכר מהאזור I כל הפרטים

כתב אישום חריג: חברתו של סוכן משטרתי נחטפה על ידי ראש ארגון פשיעה מוכר מהאזור I כל הפרטים

 

כתב אישום חמור הוגש היום לבית המשפט המחוזי בב"ש על ידי המחלקה הפלילית בפרקליטות מחוז דרום נגד מיכאל טנסקי בן 38 המוגדר על ידי המשטרה כראש המאפיה הרוסית בעיר אשדוד ושני מאבטחיו דמיטרי צ'רבינסקי וולדיסלב קוזצ'וק.

כתב האישום מייחס להם שלושה אישומים בגין ביצוע עבירות של סחיטה באיומים, סחיטה בכוח, חבלה בכוונה מחמירה, חטיפה לשם סחיטה ועוד במסגרת הפעילות הענפה שלהם באשדוד, אשקלון וערים נוספות בסביבה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חן עסיס לביא, הנאשמים, בשלוש הזדמנויות שונות, סחטו באיומים ובכוח סוכן שהפעילה משטרת ישראל, על מנת לקבל ממנו כספים אותם הוא חייב לטענתם לטנסקי. באירוע הראשון, הזמין טנסקי את הסוכן למשרדו באשדוד, בו נכחו גם שני הנאשמים הנוספים, שם חנק את הסוכן בגרונו, הפשיט אותו בשירותים ואיים עליו באמצעות סכין שאם לא יחזיר את הכסף שהוא חייב לו- "הוא מת".

מהפרקליטות עוד נמסר כי " באירוע השני, הגיע הסוכן לדירה באשדוד לפי הוראתו של טנסקי, שם הנאשמים, בצוותא חדא, חבטו באמצעות מקל בגופו פעם אחר פעם, הכו באגרופים בפניו וגרמו לו לשברים, הטיחו אותו ברצפה עד שאיבד הכרתו.

אילוסטרציה, מרדף משטרתי. צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

 

טנסקי קרא לסוכן "בוגד" ואיים שאם לא יעשה את מה שהוא אומר לו, הוא יפגע במשפחתו ובכל מה שיקר לו. חברתו של הסוכן שחיכתה לו ברכב, פינתה אותו לבית החולים "אסותא" באשדוד, שם הוא נותח ואושפז.

בסוף חודש מאי 2021, כאשר הפסיק הסוכן לשלם לטנסקי עבור החוב וניתק עמו קשר, חטפו הנאשמים את חברתו של הסוכן ואיימו עליה.

התיק נחקר ע"י ימ"ר לכיש, בליווי פרקליטות מחוז דרום".

לדעת כל מה שקורה באשקלון I להצטרפות לעדכוני אשקלון לחצו כאן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן