מיתוג חדש לאשקלון: מעצבים את המחר

בקרוב התדמית של אשקלון תשתפר? כך לפחות מקווים בעיריית אשקלון שיצאה למהלך מיתוגי חדיש עבור העיר

בהודעה שיצאה מטעם העירייה בנושא נכתב כי הסמל החדש של העיר, מורכב מצורות גיאומטריות צבעוניות הזורמות כצורת גלי הים. הצורות מעוצבות כפיקסלים של מחשב ויוצרות צלליות אורבניות של העיר המתפתחת.

הצבעוניות המתפרצת מרכיבה יחד עם הצורות הגליות פסיפס מרהיב של תנועה, פסיפס אנושי ורב-תרבותי ברק בעיניים חיבור אנושי ורב-תרבותי – עיר מתפתחת ועתיד מבטיח, צעיר ורב גוני.

צילום: אדי ישראל
צילום: אדי ישראל


ראש העיר, תומר גלאם אמר בהתרגשות: "אני מתרגש. לא בכל יום משלימה עיר בישראל תהליך אסטרטגי עמוק שמעניק לה מטריה תדמיתית ותודעתית שתלווה אותה שנים רבות קדימה. קצב ההתפתחות של אשקלון הוא חסר תקדים. העיר מתחדשת, נבנית, מתחזקת, גדלה ומוסיפה גוונים חדשים לדמותה ואופייה.

העיר משלימה ומצמצמת פערים שנפערו בה במשך עשורים ומביאה לבנותיה ובניה הזדמנויות תעסוקתיות חדשות, שכונות מתקדמות, מערכת חינוך פורצת דרך מהגיל הרך ועד לאקדמיה.


״אשקלון לא היתה מגיעה לאן שהגיעה ולא היתה יכולה להמשיך ולפרוץ קדימה ללא ההשקעה, המחויבות והמחיר ששילמו מייסדיה.

אשקלון מצדיעה למייסדיה, לעולים שבאו בשעריה, הקימו בה בית ובנו עיר. לא היינו כאן בלעדיכם. אתם הנחתם את הבסיס ואנחנו, מניחים את האבנים לבניינה העתידי של העיר.


אנחנו עושים זאת ביחד. עובדות ועובדי העירייה, מנהליה, פרנסי העיר לדורותיהם, חברות וחברי מועצת העיר – ומעל לכולם תושביה של העיר אשקלון, אלה הוותיקים ואלה שמקרוב באו.


נתרום גם אנחנו את תרומתנו לבניינה של העיר אשקלון על הרצף המפואר שלה בהיסטוריה האנושית בארץ ישראל.
אשקלון, מעצבים את המחר. כבר היום״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן