קניית מכשיר סלולרי חדש

ישנם כמה דברים חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים טלפון חדש.

כיום בעידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים בכל יום ויום צצות המצאות חדשות שיכולות להקל לנו על שגרת החיים,לשפר לנו את אורח החיים ולחסוך לנו כסף רב. במאמר זה נדבר על נושאים מסויימים בטלפון שצריכים להוות שיקול דעת בבחירה שלנו בו.

ישנם כיום סוגים רבים ומגוונים של טלפונים חכמים בשוק, כיום הטלפונים הם חלק בלתי בנפרד מחיינו בין אם זה לקבלת טלפונים, הודעות, צפייה בבית שלנו דרך הטלפון ואפילו ניהול העסק שלנו. כתוצאה מכל הסיבות הללו , בחירת טלפון היא מלאכת מחשבת של ממש וצריך להתחייב לעניין זה בכובד ראש. כתוצאה מכך, יכול להיות שקשה מאוד לדעת איזה טלפון חכם הכי כדאי בשבילכם. להלן כמה היבטים שחשוב לבדוק לפני שקונים טלפון חדש.

אופציה לטעינה אלחוטית

חלק מהסוגים המוכרים ביותר כוללים תמיכה בטעינה אלחוטית שמאפשרת טעינה ללא חיבור חוט של המכשיר לשקע הטעינה. איכות הטעינה האלחוטית עדיין ירודה יותר מטעינה חוטית אך בשנים האחרונות ישנה מגמת שיפור בכל הנוגע לתחום זה, וכיום ניתן למצוא טלפונים חכמים עם טעינה בהספקים גבוהים מאוד שמגיעים לכ-30 וואט ויותר – מה שמוריד את הפערים בין הטעינה החוטית לטעינה האלחוטית.

הסוללה

חשוב לבדוק גם בטלפון חדש את איכות ומשך חייה של הסוללה, ישנם מכשירי סלולר שמשך החיים של הסוללה שלהם נמוך מאוד וכך ככל שהשימוש בטלפון רב יותר אחוז הסוללה יורד מהר יותר. יש מכשירים שהסוללה שלהם חזקה יותר ומשך המחייה שלה מספיק להרבה זמן גם אם משתמשים בטלפון למשך זמן רב.

עמידות

חשוב גם לבדוק את עמידות הטלפון מבפנים ומבחוץ כלומר, גם אם קונים מגן לפעמים הטלפון נופל סופג מכה ונשבר למרות שהוא מכוסה במגן אך ישנם טלפונים שהמסך שלהם לא נשבר בקלות גם לאחר כמות גבוהה של נפילות וישנם מכשירים שאחרי נפילה אחת או מכה במסך הם ישברו.

המחיר

כיום ככל שהחברה של הטלפון מוכרת יותר או שהטלפון נראה חדיש יותר מחירו יהיה יקר יותר, אך לא תמיד המכשיר הוא איכותי יותר וחשוב לבדוק אם המחיר גם מתאים לצרכן ולפעמים עדיף להתפשר על איכות נמוכה יותר של סלולר אבל הבדלי מחירים גבוהים.

צורך שימוש הסלולר

טלפון חכם הוא בעצם מחשב שמסתובב איתך כל היום ואתה עושה בו משימות שונות. זה יכול להיות כל דבר, החל מהרצון להיות מחובר אונליין 24/7 ועד למשחק יריות בטלפון ברגע של שעמום.

הרבה לפני שרוכשים מכשיר סמארטפון חדש כדאי לבדוק אם מחיקת נתונים זמניים היא לב הבעיה של חוסר מקום בסמארטפון וכמו כן, תוכלו לגבות את המידע שעל הפלאפון שלכם במחשב או בדרייב אחר, אבל ברוב המקרים, פשוט עדיף לרכוש סמארטפון בעל זיכרון רחב מלכתחילה.  עדיין לא מצליחים להסתדר עם האחסון הקיים? רכשו כרטיס זיכרון חיצוני.

מערכת הפעלה

חשוב לקחת בחשבון את האיכות של מערכת ההפעלה הנמצאת בתוך הטלפון. אם פעם הייתה כמות מסויימת של מערכות הפעלה מקובלות בשוק שגרמו להתלבטויות אצל הקונה, הרי שנראה שבשנים האחרונות יש שתי מערכות הפעלה מובילות בשוק אצל צרכני הסלולר למיניהם. מערכות ההפעלה של אנדרואיד השייכת לגוגל ו-IOS השייכת לאפל – הפכו את השוק לאיך שהוא נראה כיום. לא מומלץ  לקנות מכשירים שאינם שייכים לאחת משתי מערכות הפעלה אלו.

גודל מסך וסוג התצוגה

למי שאוהב להתעדכן בחדשות נישה או ציוצים או פשוט להנות מאכויות של רזולוציה גבוה במשחקים האחרונים שיצאו לשוק. כדאי לשקול באמת טלפון חכם שמצויד בתצוגה של לפחות 5.7 אינץ '. למי שמשתמש בטלפון החכם בעיקר לוואטסאפ או לקריאת פוסטים שונים באינסטגרם ובפייסבוק מסך קטן יותר יספיק.

נפח זכרון עבודה

כמה פעמים יצא לכם להוריד אפליקציה חדשה לטלפון, רק כדי לראות את ההתראה שאין מספיק שטח זכרון במכשירכם? זכרון העבודה או זכרון האחסון הפנימי של הסמארטפון הם בין הדברים החשובים ביותר שקונה צריך לשים לב אליהם. מה זה אומר? שבכדי להנות מחווית הטלפון החכם יש לקנות מכשיר בעל שטח אחסון גבוה, תמיד אפשר להוסיף…

סוף דבר

כפי שניתן לראות במאמר זה הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו יכולה לתרום לנו רבות בכל אפיק בחיינו אך עכשיו להיות מעודכנים בפיתוחים החדשים ולדעת לקראת מה אנחנו הולכים על מנת שנהיה מרוצים מהבחירות שלנו.

אנחנו מקווים מאוד שמאמר זה עזר לכם או לפחות השכיל אותכם במשהו חדש שלא ידעתם עליו.

לעוד כתבות מעניינות ומועילות בתחום הטכנולוגיה היכנסו אל מגזין הטכנולוגיה שלנו באתר https://digitalnews.co.il 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן