סוגי מעלון מדרגות

קרדיט תמונה FREEPIK

אם בעבר מוגבלי תנועה, כמו קשישים שאינם יכולים ללכת היטב כבעבר וכן צעירים הנעזרים בכיסאות גלגלים לצורך תנועה, מסיבות שונות הם לא היו יכולים לגשת אל משרדי ממשלה או מבנים מסוימים. בשל העובדה כי מבנים אלו אינם נגישים לכיסאות גלגלים, בצער רב הם נאלצו לוותר על ביקור במקום.

בשנים האחרונות, עם העלייה הרבה בצורך לנגישות נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר לכל אחד להיכנס אל כל מקום. אחד הפתרונות הוא מעלון מדרגות.

במאמר זה נכיר את סוגי המעלון למדרגות הקיימים ונלמד מהו מעלון למדרגות?
מהו מעלון למדרגות?
מעלון למדרגות הוא המצאה, העוזרת למשתמשים באופן קבוע בכיסא גלגלים או לקשישים המתקשים ללכת לעלות ולרדת מדרגות בביתם ללא כל בעיה או בכל מקום אחר. מדובר במכשיר נייד המעלה את האדם או את האדם על כיסא הגלגלים, שכן הוא מתאים לכל מקום. קיימים מגוון רחב של סוגי מעלונים בגדלים וצורות שונות, המתאימים למגוון רחב של שימושים שונים.

  • הכירו את מעלון המדרגות, שיעזור לכם לעלות למטוס
    אם בעבר העלייה למטוס לאנשים שהתקשו להתנייד לבדם הייתה בלתי אפשרית. כיום בזכות מעלון המדרגות הנייד ניתן לעלות ולרדת מהמטוס ללא כל בעיה. מדובר במעלון מדרגות, שהוא צר מאד והוא מותאם למידות המטוס, הוא מכיל מנוע חזק המסוגל להעלות משקל כולל של עד 195 ק"ג, וכן הוא יכול להסתובב 180 מעלות, ולהביא את הנכה עד המקום הקבוע שלו.

יתרונות הגדול של הנגשון שהוא מותאם במיוחד למדרגות של המטוס המשמש להורדת והעלאת נוסעים.

  • נגשון זחלילי נייד
    זהו נגשון המותאם במיוחד להעלאה ולהורדה של נוסעים במדרגות. הוא נקרא זחלילי בגלל זוג מנועי הזחל המורכבים בבסיס הזחליל שבהם משתמשים על מנת להעלאות ולהוריד את הנוסעים.

על מנת להשתמש בצורה בטוחה בזחליל יש להתייעץ עם מומחה ולבצע בדיקות תקופתיות בהתאם להוראת היצרן.

  • נעים להכיר נגשון סלה

רבים חושבים כי מעלון או נגשון מיועדים אך ורק להסעת נכים המשתמשים בכיסאות גלגלים. מעלון מדרגות  הזה יוצר במיוחד עבור אנשים שאינם משתמשים בכיסאות גלגלים אך מתקשים לרדת ולעלות במדרגות.

מדובר על נגשון שההרכבה וההפעלה שלו קלים במיוחד, ומתאימים גם לאלו שאינם מיומנים בהפעלת מכשור שונה, שכן מדובר על מעלון מדרגות ללא חיבור לכיסא גלגלים.

  • מעלון לנכים
    זהו מעלון עם כיסא מובנה, המותאם במיוחד לנכים שאינם יכולים לקום מהכיסא. ניתן להעלות את הנכה יחד עם הכיסא בעזרת מנוע איכותי, שיכול גם לעלות את הכיסא ואת הנכה שעליו. לאחר מכן ניתן להסיר את המעלון מהמדרגות במידה שאין צורך בו.

לסיכום: מאמר זה מציג מגוון רחב של סוגי מעלונים למדרגות כמו מעלון למטוס, מעלון לנכים, מעלון לאנשים שאינם זקוקים לכיסאות גלגלים, אך עדיין מתקשים בעלייה במדרגות. ניתן לבחור את הסוגים בהתאם לדרישה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן