כתב אישום הוגש נגד אדם בן 38 על תקיפת קטינה וניסיון חטיפה | כל הפרטים

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד פבלו אדריאן, בן 38, אשר ארב לקטינה בת כ- 12 ששיחקה עם אחיה בן ה-3 בגן שעשועים הסמוך לביתם באשקלון, עקב אחריה ובפתח ביתם, תקף אותה ותוך שהוא אוחז בה בכוח גרר לכיוון חורשה, כאשר אחיה הפעוט אוחז בידה ונגרר אחריה.

אלמלא התערבותו של השכן, שיצא למשמע זעקות הקטינה, היה הנאשם ממשיך במעשיו. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון חטיפה ותקיפת קטין הגורמת לחבלה של ממש.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אדוה וייצגן,  בתאריך 25/8/2021 בשעות הערב, שיחקה הקטינה יחד עם אחיה בן השלוש בגן השעשועים בחורשה הסמוכה למקום מגוריהם באשקלון.

באותה עת יצא הנאשם לטייל בחורשה עם שני כלביו, כשהוא עוטה על פניו מסיכת קורונה שחורה. בשלב כלשהו, הבחין הנאשם בקטינה ואחיה החוצים את החורשה לעבר הבתים הסמוכים, והוא יחד עם כלביו החל ללכת בעקבותיהם.

כאשר הקטינה ואחיה הגיעו לאזור הבתים הסמוכים לחורשה, ופנו לשביל המוביל לביתם, עזב הנאשם את רצועות הכלבים, התקרב אל הקטינה ואחיה, הקטינה שסברה שהנאשם מתגורר במקום,  בירכה אותו לשלום והלכה לעבר שער ביתם.

ברגע שהקטינה ואחיה שאחז בידה עמדו להיכנס בשער ביתם, זינק הנאשם לעבר הקטינה מאחוריה, סתם את פיה ובידו השנייה לפת את בטנה בכוח, הרים אותה והחל להתקדם איתה לעבר החורשה, כאשר אחיה אשר לא הרפה מידה, נגרר אף הוא אחריה.

הקטינה התנגדה למעשי הנאשם, בעטה בו ברגלה, משכה את ידו של הנאשם שכיסתה את פיה עד ששרטה את פניה תוך כדי, אז החלה לצרוח ולצעוק להוריה, חרף זאת הנאשם לא חדל ממעשיו, עד שהצליחה להשתחרר מאחיזתו, נפלה ונחבלה.

הנאשם גרר את הקטינה, חרף התנגדותה וצעקותיה, לאורך כל השביל עד החורשה, עד ששכן אשר מתגורר בבית סמוך יצא מביתו למשמע צעקותיה. לאחר מכן, שיחרר הנאשם את אחיזתו בקטינה והיא נחבטה אל הקרקע, לקח את הכלבים ברצועותיהם וברח לכיוון החורשה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: עבור אשקלנייעס
עיריית אשקלון מודיעה: העיר כתומה; 1,556 חולים פעילים; שני תושבי אשקלון נפטרו במהלך החג | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן