בתרגיל גדול אמש נערכה משטרת מחוז דרום לאירועי שריפה ולחדירת מחבלים | כל הפרטים

משטרת המחוז הדרומי סיימה אתמול את היערכותה לאירועי שריפה וחדירת מחבלים בתחומה בתרגיל גדול בהשתתפות כלל גורמי החירום המקבילים.

המשטרה פועלת על פי סרגל אימונים שנתי אשר נועד לשפר את יכולת התגובה של הכוחות המגיבים הראשונים בשטח ואת שיתוף הפעולה של כלל גורמי החירום המקבילים, לוחמי האש, מד״א ופיקוד העורף על מנת שהמענה המבצעי הניתן בשעת אמת יהיה מיטבי.

משעות הבוקר המוקדמות נפרסו לוחמי המחוז הדרומי ומשמר הגבול באיזור יער להב והחלו בתרגיל גדול במהלכו נבחנה יכולת התגובה לאירוע של חדירת מחבלים למרחב העירוני.

את התרגיל הובילו קצין אג״מ דרום נצ״מ אמיר קליין וקצין המבצעים רפ״ק ליאור מצרפי והשתתפו בו כלל מערכי המחוז אשר פועלים בשגרה ובחירום: טכנולוגיות, את״ל, האופנועים ויחידת רקיע ( רחפנים) של יחידת יואב, לוחמי מג״ב דרום ואגף התנועה. לצידם פעלו גורמי החירום המקבילים: פקע״ר, לוחמי האש ומד״א.

לקראת הסיום, הצטרף מפקד המחוז הדרומי ניצב פרץ עמר לתרגיל וצפה בהשתלטות על המחבלים.

במהלך הדיון במסגרת השולחן העגול עם הכוחות החבירים ציין מפקד המחוז: ״הכוחות שפעלו היום הם אלה שידרשו לתת מענה בזמן אמת ולכן אני רואה משנה חשיבות לקיום תרגילים משותפים אשר משפרים את התקשורת הבין אירגונית ובוחנים ביחד את האתגרים המשותפים. מה שעובד טוב בשגרה, יעבוד בחירום.

צילום: דוברות משטרת ישראל

תינוקת כבת שנה ננעלה בשגגה ברכב וחולצה על ידי ידידים | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן