*הבוקר באשקלון: כיתות וגנים לבידוד – זעם בקרב ההורים על הורים אחרים – לטענתם: "שלחו ילדה למרות שלא קיבלה את תוצאות הבדיקה ולבסוף התבררה כמאומתת" ולאחר תקופה ארוכה: אשקלון כתומה; 1,706 חולים פעילים; חולה קורונה בן 88 נפטר בברזילי | כל הפרטים*

גן ילדים שלם נשלח אתמול לבידוד באשקלון לאחר בסיום היום ילדה שעברה בדיקה טרם הגעתה לגן קיבלה הודעה כי היא מאומתת. הורים באשקלון הביעו זעם על כך שהילדה נשלחה לגן למרות שלא קיבלה תשובה של הבדיקה וכעת הילדים והוריהם נדרשים להכנס לבידוד למשך שבועיים, הכולל גם את ראש השנה ובמידה ונדבקו גם את יום הכיפורים וייתכן שגם בסוכות במידה והמחלה תתפשט בקרב משפחתם.

בתוך כך, הורים לילדים בגילאים שונים במספר בתי ספר בעיר קיבלו הודעה כי עליהם לדאוג שילדיהם יהיו בבידוד לאחר שהם נחשפו לחולי קורונה מאומתים בשטח הכיתה וגם הם יידרשו כעת לעבור בדיקות נוספות ולשהות בבידוד, גם בראש השנה התשפ"ב.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, אברהם רווח אמר הבוקר לאתר החדשות האשקלוני – 'הזירה':"היה ברור לנו לחלוטין, כי פתיחת שנת הלימודים, עתידה להביא איתה מציאות של תלמידים מאומתים וכיתות מבודדות.


אנחנו פועלים כל הזמן, לחיזוק הקשר מול בתי הספר, לשם בחינת הנתונים ברמה היום יומית. אני שב וקורא לכולם, להקפיד היטב על ההנחיות, תוך שמירה על כללי הריחוק הנדרשים. אשקלון הפכה לעיר כתומה, ועלינו לעשות את המיטב, ולהמשיך ולשמור, עד ליעד של עיר ירוקה, והצלחת הדבר תלויה בנו, במשמעת של סגלי ההוראה ובתי הספר, במשמעת שלנו כההורים בערבות הדדית, ושל התלמידים".

עיריית אשקלון מודיעה כי ציון הרמזור של העיר ירד ל-7.3 – וצבע העיר הוא כתום. נתוני תחלואה: 1,706 חולים פעילים, 1,133 חולים חדשים בשבעת הימים אחרונים. 8.2% חיוביים מתוך 14,019 בדיקות בשבוע האחרון.

בדיקות קורונה (PCR) למטרה רפואית או יציאה מבידוד: יתקיימו באולם הספורט במקיף ב׳ בימים ראשון-שישי, 29.08-03.09 בין השעות 08:00-16:00. ללא צורך בהפניה או בהרשמה מראש.

בדיקות מהירות (אנטיגן) לצורך הצגת תו ירוק: יתקיימו באשכול פיס בימים ראשון עד חמישי, 29.08-02.09 בין השעות 10:00-21:00. הבדיקות בהרשמה מראש במוקד מד״א 3101*. לבני 3-12 הבדיקות ללא תשלום.

לידיעתכם, נוסף גם מתחם מד״א במרינה לבדיקות מהירות לנוחיות התושבים.

עיריית אשקלון וראש העיר קוראים לתושבים להתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו״ל.

זכרו, בכל מצב של פיתוח תסמינים יש לגשת מיד ולהיבדק על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

גם המרכז הרפואי ברזילי הוציא את עדכון נתוני הקורונה היומי, כשלפי הודעתו במרכז הרפואי מאושפזים סה״כ 65 חולים, מתוכם: 1 במצב קריטי, 33 במצב קשה, 13 במצב בינוני, 12 במצב קל ו-6 עדיין בתהליכי קליטה.

13 מהחולים הינם מחוסנים נגד נגיף הקורונה.

עוד נמסר מברזילי: " לצערנו, במהלך היממה האחרונה נפטר חולה בן 88 שסבל ממחלות רקע, היה מחוסן כנגד הנגיף.
אנו משתתפים בצער המשפחה".

מחלקת קורונה ברזילי, צילום: אודי דוד בן דוד

לטובת המטיילים בחגי תשרי: צה"ל יפתח שטחי אימונים ואת ציר 10

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן