מפכ"ל המשטרה אמר לתלמידים בביקור בבית הספר אורט אפרידר, בו למד כנער: "תשאפו הכי גבוה בחיים"

המפכ"ל בביקור באורט אפרידר

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי ביקר הבוקר עם פתיחת שנת הלימודים בבית הספר אורט אפרידר באשקלון, בית הספר בו למד והתחנך: "ההליכה במסדרונות בית הספר מחזירה אותי 39 שנים לאחור. כמפכ"ל בוגר מגמת מכניקה בבית הספר אני אומר לכם תחלמו בגדול ותשאפו הכי גבוה בחיים". אמר המפכ"ל לתלמידי כיתה יב'.

המפכ"ל בביקור בבית הספר באשקלון
צילום: דוברות משטרת ישראל

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי מלווה במפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר וקציניו, פתח את שנת הלימודים החדשה תשפ"ב בבית הספר היסודי אלפוראת ברהט. המפכ"ל התקבל ע"י ראש עיריית רהט, מפקח משרד החינוך, הנהלת בית הספר וכמובן התלמידים שביצעו עם כניסתו של המפכ"ל, מופע שירה בעברית שריגש את הנוכחים.

המפכ״ל ברך את התלמידים וצוות ההוראה ואמר להם: "אני שמח להיות פה היום ולראות אתכם ביום הראשון ללימודים. אני מזכיר לכם לעטות מסכה כדי שלא נגיע למצב שתצטרכו לחזור ללמוד בלמידה מרחוק. אנחנו כאן לרשותכם , תלמדו טוב ותצליחו״

לאחר מכן הגיע המפכ"ל לבית הספר אורט אפרידר באשקלון, בית הספר בו למד המפכ"ל מכיתה ט' ועד כיתה יב' בין השנים 1978-1984 במגמת מכניקה. המפכ"ל התקבל על ידי מנהלת בית הספר וסגל ההוראה ויחד איתם חזר לנוף ילדותו במסדרונות וכיתות בית הספר.

המפכ"ל בביקור באורט אפרידר
צילום: דוברות משטרת ישראל

מרגשת במיוחד הייתה חזרתו לאגף המכונות בו למד המפכ"ל מכניקה: "חסר פה רק הריח של שמן המחרטות" אמר.

במהלך ביקורו באפרידר אשקלון אמר המפכ"ל לסגל ההוראה ולתלמידים: "מרגש לחזור לבית הספר שבו למדתי, התבגרתי ורכשתי חברים. יש לי זכרונות טובים מאוד מבית הספר. זכרו שאנו עדין בעידן בו נגיף הקורונה הוא חלק מחיינו, שמרו על עצמכם והקפידו על ההנחיות.

במהלך שירותי במשטרה פיתחתי הרבה דברים מתוך הידע האלקטרוני והמכני שצברתי כאן בבית הספר שהיה עבורי ועבור בני גילי מוסד לימודי וחברתי מרכזי מאוד בחיים".

בסיום דבריו הפתיעה מנהלת בית הספר את המפכ"ל והעניקה לו אל מול התלמידים את תמונת המחזור שלו משנת 1982, השנה בה סיים את כיתה יב'. המפכ"ל הודה על קבלת הפנים ואיחל בהצלחה לתלמידים ולצוות החינוכי.

המפכ"ל מרצה בפני התלמידים
צילום: דוברות משטרת ישראל

שופטי בית משפט השלום אשקלון והמחוזי באר גייסו תרומה לכבוד החגים למשפחות נזקקות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן