הפרשה החמורה במלון משנת 2015: מעצרם של שני החשודים הוארך

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל הודיעה: "הוארך מעצרם של 2 החשודים שנעצרו בחשד למעורבותם במקרה אונס הקטינה משנת 2015".

בית משפט השלום בקרית גת, האריך לפני זמן קצר ב 6 ימים, את מעצרם של 2 החשודים שנעצרו אמש במסגרת החקירה המתנהלת בתחנת אשדוד, וזאת עד לתאריך 30.8.21.

לתשומת לבכם, בימ"ש הורה על איסור פרסום שמם ותמונותיהם של החשודים עד החלטה אחרת.

משטרת ישראל עצרה 2 חשודים נוספים באירוע אונס קטינה משנת 2015, ע"י מספר חשודים במלון בעיר אשדוד – היום הם יובאו להארכת מעצרם.

בהמשך להודעת המשטרה אודות חקירת המשטרה הסמויה שהחלה בתלונה שהתקבלה ע"י צעירה כבת 20, לאחר שגמלה בליבה להגיע אל תחנת המשטרה, שם גוללה באוזני החוקרים מקרה אונס שאירע בשנת 2015.

מתלונתה של הצעירה עולה, כי עת שהייתה נערה כבת 14, השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון העיר אשדוד, שבמהלך הנסיעה עפ"י החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם עפ"י החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

עוד עלה החשד, כי החשוד המרכזי הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם עפ"י החשד ביצעו בקטינה את זממם.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו השבוע חוקרי המשטרה את החשוד המרכזי, בן 36 תושב אשדוד, בחשד לעבירות הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות חמורות נוספות ,ומעצרו הוארך בבימ"ש.

עם התקדמות חקירת המשטרה, חשפו חוקרי המשטרה את זהויותיהם של 2 חשודים נוספים, בני 29 ו-33 תושבי אשדוד ואשקלון, שעפ"י החשד הגיעו באותו היום אל בית המלון, וביצעו גם הם עבירות מין בקטינה, הם נעצרו אמש לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות להם, והיום הם יובאו בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

חקירת המשטרה נמשכת.

אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

רשת אורן משי מבינה את חשיבות הצלת החיים ומציבה מכשיר דפיברילטור באשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן