מערכת חינוך מצטיינת: שבע חטיבות עליונות מאשקלון ברשימת החטיבות המצטיינות של משרד החינוך

תלמידים באשקלון

מקיף אמית ב', ישיבת צביה, מרכז נוער, מקיף ה' דרכא, אורט הנרי רונסון, אורט אפרידר ומקיף עירוני א'. בשבוע שעבר, פרסם משרד החינוך את רשימת מוסדות החינוך של החטיבה העליונה אשר הצטיינו בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

בתי הספר באשקלון שזכו גם הם בתואר הנכסף הינם מקיף אמית ב', ישיבת צביה, מרכז נוער, מקיף ה' דרכא, אורט הנרי רונסון, אורט אפרידר ומקיף עירוני א'.

תלמידים באשקלון
צילום: סיון מטודי

בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור שחוללו מוסדות החינוך כאשר הקריטריונים לבחירה כללו מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ועוד.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "גם לאחר קבלת פרס החינוך הארצי, מערכת החינוך העירונית ממשיכה לקטוף הישגים והפעם, בתחום החינוך העל יסודי שמסב לנו כבוד וגאווה כמו שאר התחומים. שבע חטיבות עליונות שהתמידו והשקיעו וכעת, קוצרות את הפירות ואין תחושה יותר מספקת מזו.

ההצטיינות בלימודים ובערכים הם בדיוק המדיניות שלנו בחינוך והם מוכיחים שהעשייה והחריצות משתלמת. אני גאה בצוותים החינוכיים והניהוליים ומודה להם על עשייתם רבת הפעלים. יישר כוח, עלו והצליחו."

ראש מנהל חינוך, יובל זוזט הוסיף: "'יגעת ומצאת, תאמין'. אני גאה במערכת החינוך העירונית בכלל ובבתי הספר המצטיינים בפרט ומודה להנהלת בתי הספר, לצוותים החינוכיים, לעובדי המינהלה וכמובן לתלמידים שזכו להכרה כמצטיינים לאחר עבודה קשה וממושכת.

אשקלון עברה תהליך ארוך ומרוכז בשנים האחרונות והתחלנו לקצור את פירותיו כעת. בתמיכתו של ראש העיר, תומר גלאם הצלחנו להפוך את מערכת החינוך באשקלון למובילה בארץ וזוהי רק ההתחלה."

ראש העיר בביקור בבית ספר בעיר
צילום: סיון מטודי

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם אומת כחולה קורונה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן