בני 40+ ואוכלוסיות נוספות כולל נשים בהריון וצוותי הוראה – החלו להתחסן במאוחדת

קופת חולים מאוחדת מדווחת על אחוז המתחסנים נכון להיום (רביעי, 18.8.21) בקרב לקוחותיה אשר קיבלו כבר את החיסון ה-1, ה-2 וה-3 (מנת הבוסטר הניתנת לבני 50 ומעלה) – ניכר כי לקוחות מאוחדת נשמעים להנחיות משרד הבריאות, מגיעים להתחסן והנתונים ברובם הגדול מעודדים.

מנהל מחוז דרום במאוחדת, דני מושיוב, מבהיר כי "מאוחדת תמשיך להתאים את עצמה למבצע הלאומי נגד נגיף הקורונה. אנו נמצאים כל הזמן עם יד על הדופק כדי להעניק ללקוחותינו את השירותים הזמינים והאיכותיים ביותר, בכל רחבי המחוז. קיימת היערכות מהירה, הקפדה על ההנחיות ונכונות לעבוד בתנאי לחץ – של כל הצוותים הרפואיים במאוחדת, כדי לסייע בצמצום התחלואה שיוביל להעלמת הנגיף ולחזרה לשגרה אמיתית".

מנהלת הסיעוד במחוז דרום במאוחדת, רויטל תורג'מן מוסיפה כי הנתונים מעודדים. "מיום ליום הביקוש לחיסונים עולה בקרב לקוחות מאוחדת ואני שמחה על כך שהציבור מבין את חשיבות החיסונים", אומרת תורג'מן. "כעת, אנו לקראת חגי תשרי הבאים עלינו לטובה, כולנו רוצים לחגוג בחיק המשפחה – ורק החיסונים יעזרו לנו להוריד את ההדבקה ולמגר את המגפה".

אלו הנתונים באשקלון

אחוז המתחסנים בקרב לקוחות מאוחדת – חיסון ראשון: 65%

אחוז המתחסנים בקרב לקוחות מאוחדת – חיסון שני: 61%

אחוז המתחסנים בקרב לקוחות מאוחדת – חיסון שלישי (ניתן לבני 50 ומעלה): 59%

*ניתן להתחסן במאוחדת באשקלון, רחוב הגבורה 11. יש לבדוק באפליקציה או באתר את מועדי החיסון ולהזמין תור. זמינות התורים גבוהה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן