עיריית אשקלון מודיעה: אשקלון אדומה; מספר החולים בעיר עומד על 1,462; בדיקות הקורונה ממשיכות

בדיקת קורונה

עיריית אשקלון הודיעה הבוקר כי ציון הרמזור של העיר 8.5 – אדום. נתוני התחלואה עומדים על 1,462 חולים פעילים כש-1,113 חולים חדשים בשבעת הימים אחרונים.

בדיקות קורונה מהירות להצגת ׳התו הירוק׳: על רקע הרחבת ׳התו הירוק׳ גם לילדים (החל מגיל 3), עיריית אשקלון בשיתוף מד״א תפתח החל מהיום, רביעי, באשכול פיס בעיר מתחם לבדיקות מהירות.

הבדיקות (אנטיגן) מיועדות למי שאינו מחוסן או מחלים וזקוק להציג תוצאה שלילית על מנת להיכנס למקומות שפועלים על פי ׳התו הירוק׳. המתחם יפעל בין השעות 11:00-21:00 והכניסה בתיאום תור מראש במוקד מד״א 3101*. לגילי 3-12 הבדיקה ללא תשלום.

בדיקת קורונה
צילום: אלדד עובדיה

בדיקות קורונה: יתקיימו השבוע באולם הספורט מקיף אמית ב׳ (רחוב יצחק בן צבי 6) בימים רביעי ושישי בין השעות 08:00 עד 16:00. כמו כן ביום ראשון הקרוב, 22.08 באותן השעות.

עיריית אשקלון וראש העיר קוראים לתושבים להגיע ולהתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו״ל.

זכרו, בכל מצב של פיתוח תסמינים יש לגשת מיד ולהיבדק על מנת לעצור את שרשרת ההדבקה.

בהמשך לכך הודיעה העירייה כי עשרות תושבים הגיעו למתחם הבדיקות המהירות שפתחה עיריית אשקלון בשיתוף מד״א על מנת לתת מענה לתושבי העיר לצרכי ׳התו הירוק׳.

הבדיקות המהירות מתבצעות על רקע הרחבת התו הירוק גם לילדים מגיל 3 והן ללא תשלום לקבוצת הגיל הזו ועד לגיל 12. המתחם יפעל גם מחר בין השעות 11:00-21:00 והכניסה בתיאום תור מראש במוקד מד״א 3101*.

במקביל, העירייה ממשיכה להפעיל את מתחם הבדיקות העירוני לאיתור חולים ללא תסמינים בקהילה ומשעות הבוקר בוצעו במקום כ-600 בדיקות.

מתחם בדיקות קורונה
צילום: אלדד עובדיה

הגינה הקהילתית במרכז נשר זכתה לשדרוג משמעותי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן