ההייטק באשקלון על המפה העולמית: ראש העיר סייר בחברת הספורט-טק באשקלון | כל הפרטים

ראש העיר בביקור בחברת lsports

ראש העיר סייר בחברת הספורט-טק Lsports, החברה האשקלונית הממוקמת בצמרת תעשיית ה-Sports-Data העולמית

ביום ראשון, 15.08.21, התקיים סיור בחברת ההייטק האשקלונית Lsports במעמד ראש העיר, תומר גלאם וסגן ראש העיר לשעבר, יורם שפר.

הסיור נערך במטרה להכיר מקרוב את הפעילות הענפה של החברה הממוקמת בצמרת תעשיית ה-Sports-Data העולמית. החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי משפחת לזר ומעסיקה כיום כ-100 עובדים במשרדי החברה בעיר.

ראש העיר בביקור בחברת lsports
צילום: סיון מטודי

החברה מספקת מגוון רב של מוצרים, החל מנתוני ספורט המכסים מעל 60 סוגי ספורט שונים, מערכת ניהול נתונים ראשונה בתחומה, מוצרים תומכים כגון מערכת טיפים מבוססת AI, המרת סרטונים של משחקי ספורט לויזואליזציה מבוססת AI ו ML, יצירת ויזואליזציה חדשה מבוססת על משחקי עבר ועוד.

החברה מתמקצעת במתן כלל השירותים והמוצרים בזמן אמת ובמהירות הגבוהה בשוק. בשנה החולפת, עשתה החברה עסקאות במליוני יורו עם ליגות ספורט מקצועניות בארצות הברית.

בימים אלו, העירייה, באמצעות החברה הכלכלית מקדמת את הקמתו של פארק ההיי-טק, הגדול בישראל, שיעניק אלפי מקומות עבודה חדשים לתושבי העיר.

בשנים האחרונות עיריית אשקלון פועלת רבות במטרה ליצור קהילת עסקים עירונית רחבה וחזקה הן במטרה לעודד צריכה מקומית והן להעניק לבעלות ובעלי העסקים בעיר את מיטב הכלים והאמצעים על מנת להצליח.

ראש העיר, תומר גלאם אמר בביקור: ״בשורת ההייטק באשקלון הולכת ותופסת תאוצה. אני שמח לראות כיצד החברה, שהוקמה וגדלה באשקלון, מצליחה ברמה הלאומית והבינלאומית ומספקת עשרות מקומות תעסוקה לתושבי העיר.

אני משוכנע כי עם הקמתו של פארק ההייטק באשקלון, הגדול בישראל, ומימוש ההכרזה על אשקלון כעדיפות לאומית א׳ לתעשייה ותעסוקה שתסייע למשוך יזמים, משקיעים וחברות מתקדמות ועתירות ידע, אנחנו נצליח להוביל גם את תחום ההייטק בישראל. אני מברך את בעלי החברה על החזון והמימוש שלו, כאן בעירנו המתפתחת, ועומדים לצדו ולרשותו בכל נושא״.

מנכ"ל ומייסד-שותף בחברת הספורט-טק Lsports, דותן לזר הוסיף: "חברת Lsports היא מחלוצות ההיי-טק בדרום ובאשקלון בפרט.

אנחנו כאן קודם כל מציונות ומאהבת העיר ואנחנו מברכים על כך שראש עיריית אשקלון, תומר גלאם הגיע לבקר, להקשיב וללמוד איך לפתח עוד את האזור עם חברות היי-טק נוספות. זה הזמן להודות לו על כך ולקוות לשיתוף פעולה פורה בעתיד הקרוב והרחוק".

ראש העיר בביקור בחברת lsports
צילום: סיון מטודי

תאונת דרכים קשה באשקלון: רכב פגע בהולך רגל שנפצע באורח קשה | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן