הזיה: עיריית אשקלון זכתה ב 100000 שח בפרס החינוך והוציאה יותר מ 400000 שח בשביל לפרסם את זה I כל הפרטים

הזיה: עיריית אשקלון זכתה ב 100000 שח בפרס החינוך והוציאה יותר מ 400000 שח בשביל לפרסם את זה I כל הפרטים
עוד משהו מעניין: כמה עלו העוגות והבלונים לכבוד הפרס?

 

פרס החינוך הארצי שהגיע לעיר אשקלון עורר הדים רבים ברחבי העיר, עם תגובות שחלקן טענו שהפרס מגיע לעיר וחלקן תוהות מה הקשר בין חינוך, לעיר אשקלון.

גן ילדים בתוך בית ספר באשקלון, צילום: עבור אשקלנייעס

עם זאת, באמת ניכר כי בשנים האחרונות אגף החינוך השתפר פלאים, וממשיך את מגמת השיפור אולם נתון מפתיע שנחשף לעורכת הדין תמר קידר עשוי אולי לשלוח את הנהלת העירייה לשיעורי חשבון בבתי הספר ברחבי העיר שזכתה בפרס החינוך.

עו"ד תמר קידר, צילום: יח"צ

עיריית אשקלון זכתה ב 100000 ש"ח ( מאה אלף ש"ח ) בפרס שהוענק על ידי משרד החינוך לפני הבחירות ויצאה לקמפיין גדול שכלל פרסומות בערוצי טלויזיה ועוד.

מהנתונים שהוצגו בפני עו"ד תמר קידר עולה כי העירייה הוציאה למעלה מ 400000 ש"ח ( ארבע מאות אלף ש"ח ) על פרסום הזכיה, שהיתה כאמור על סך 100000 ש"ח בלבד.

עו"ד תמר קידר מסרה למערכת אשקלנייעס לאחר חשיפת הדברים על ידה: " זה מביש ומזעזע לקרא את פירוט ההוצאות של עיריית אשקלון והעומד בראשה על פרס החינוך הארצי.

בלתי נתפס כי גלאם ועיריית אשקלון הוצאו פי 4 הוצאות פרסום על פרס ששויו 100 אלף שח ואמור היה להיות מוקדש עבור פרוייקטים לחינוך.
איך לא רעדה להם היד שחתמו על ההוצאות האלה?
בתקופת קורונה כשתושבים הגיעו לפח לחם עיריית אשקלון הוציאה על עוגות מקונדטוריה למעלה מ 12 אלף שח.
ו40 אלף שח על בלונים.
זוהי עליית מדרגה ברמת האטימות והניתוק".

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " בתחילת חודש יוני 2021 זכתה העיר אשקלון בפרס החינוך הארצי – לראשונה בתולדותיה. הפרס מהווה חותם להשקעה האדירה במערכת החינוך העירונית בשנים האחרונות והוא סמל למצוינות הישגית וערכית של צוותי ההוראה והתלמידות והתלמידים באשקלון. עם היוודע דבר הזכייה יצאנו בקמפיין במטרה לחזק את תחושת גאוות היחידה של הציבור באשקלון, למתג את העיר כמובילה בחינוך ובעיקר, להודות לצוותים החינוכיים ולתלמידות ולתלמידים על העבודה הנפלאה שעשו ועל הגאווה הגדולה שהסבו לעיר".

ראש העיר קיבל יחד עם ראש מינהל חינוך את פרס החינוך הארצי | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן